אנטרפרייז כרגע...

greentigerchild

New member
אנטרפרייז כרגע...

מהפרנגים שכרגע הצלחתי להבחין ב"לשעבר": טלקסיאן (וויאג´ר) ודומיניאני (ds9). מעניין...
 

Iris Carmon

New member
אם מדברים על פרנגים

נוג מחלל עמוק 9 שיחק בוויאג´ר ילד קייזוני
 

wranger

New member
ואם מדברים על הופעות אורח

מה שמעתי על טום פריס ששיחק חבר של וסלי קראשר בTNG? ומה טובוק עשה על הסיפון של אנטרפרייז B (?) ב"דורות"?
 

itstzar

New member
כן, כבר דיברו על זה כמה פעמים פה

שחקנים באים והולכים וחוזרים סדמויות שונות בסדרות שונות, טים רוס (טובוק) שיחק גם הTNG בתור שודד בפרק starship mine ואיך פיקארד כיסח לו את הצורה :)
 

TOMPARIS

New member
משיהו שהרבה לא יודעים

הוא שיחק גם בפרק בעונה הראשונה של ח"ע9 קליגוני
 

Lu Tze

New member
לטובוק דווקא "מותר" להיות באנרפרייז

B. היה פרק בוייאג´ר שבו, בין השאר, טובוק נזכר בקריירה הראשונה שלו בצי בזמנים העליזים של TOS
 

TOMPARIS

New member
זה לא היה הדמות של טובוק מ2 סיבות

הוא אמר שהוא פרש מתפקידו לאחר המשימה הזו של האקסלסיור וגם אין לו את אוזני הוולקן שלו בסרט,ואז גם בקרדיטס הוא מופיע כקצין מדע של האנטרפרייז בי.
 

morning deu

New member
הוא גם שיחק את הנער שפוצצו לו את הר

הראש בספרות זולה. מגניב לא?
 

אילן די

New member
אולי מגניב אבל לגמרי לא נכון

"הנער" כלומר מרווין מספרות זולה לא גולם ע"י טים ראס שלא שיחק כלל בספרות זולה. מרווין מגולם ע"י שחקן אחר בשם פיטר למאר אם אני לא טועה.
 

Shodan

New member
טים רות´ *כן* שיחק בספרות זולה.

הוא היה רינגו. (הבחור ששודד את הבית קפה יחד עם החברה שלו)
 
למעלה