אנטה ז'יז'יץ' נפצע בצורה קשה איבד הכרה ובלע את הלשון, כרגע מפונה לבית החולים.

ORIZACKEN

Well-known member

רגעים של חרדה במהלך המשחק בין מכבי ת"א להפועל חיפה. הסנטר הקרואטי נחבט בראשו מהפרקט בצורה קשה, חובר למכונת חמצן ופונה מהאולם על אלונקה לאחר דקות ארוכות של טיפול​


 

Harrington

Well-known member
מנהל

אנטה ז'יז'יץ' נפצע בצורה קשה איבד הכרה ובלע את הלשון, כרגע מפונה לבית החולים.​

סתם להשכלה כללית, אדם לא יכול לבלוע את לשונו. בכל אופן לא אם אין לו שבר דו-צידי בלסת. במקרים האלה מדובר בדרך כלל בצניחת בסיס לשון. בהחלט משהו שמחייב טיפול, אבל שונה משמעותית.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הדקות הראשונות היו זוועה הוא פירקס ואיבד את ההכרה.

מחצית: מכבי ת"א - הפועל חיפה 50:49

ליגת ווינר סל, בית עליון: עמית שמחון מוביל את החבורה האדומה של אלעד חסין ליתרון ברבע השני. פציעת ראש מדאיגה לאנטה ז'יז'יץ' שפונה מהפרקט​

משה ברדה|20:48

ג'יימס נאנלי

ג'יימס נאנלי
(איציק בלניצקי)

העונה הסדירה בליגת ווינר מגיעה בשעה זו לסיומה כאשר מכבי תל אביב, אלופת המדינה, מארחת בהיכל מנורה מבטחים את הפועל חיפה למשחק השלמה מהמחזור ה-25. הצהובים של אבי אבן יודעים כי ניצחון יבטיח את המקום הראשון שיעניק ביתיות לאורך כל סדרות הפלייאוף, בעוד קבוצתו של אלעד חסין תשחק לפרוטוקול בלבד ובכל מקרה תסיים את העונה במקום השישי.

אחרי שהודחה מהיורוליג בסוויפ מול ריאל מדריד, האלופה שבה למאבקיה בזירה המקומית וחיברה שני ניצחונות רצופים, 79:89 ביתי על הפועל ירושלים ו-68:71 דרמטי על הפועל גליל עליון בשבת האחרונה. מכבי, שלא רשמה בסגל את אנג'לו קלויארו, קיירי תומאס וג'יילן ריינולדס, הפסידה רק פעם אחת בשמונת משחקיה האחרונים בליגה והיא סופרת שבעה ניצחונות בית רצופים.

מנגד, האדומים מהכרמל שלא רשמו את סקוטי ג’יימס, נמצאים בכושר רע מאוד וסופרים כבר חמישה הפסדים רצופים, הרצף הפעיל הארוך בליגה, כאשר שלושה מהם היו בהפרש דו ספרתי. שחקניו של אלעד חסין הובסו בשני המפגשים הקודמים בין הקבוצות - 84:59 במפגש הראשון ביד אליהו ו-92:75 ברוממה, שפתח את רצף ההפסדים הנוכחי.

אם ינצחו, הצהובים ישתוו להפועל ירושלים עם מאזן הבית הטוב ביותר העונה (כרגע 1:12), בעוד לאדומים מאזן החוץ החלש ביותר בבית העליון (10:3). מכבי ת"א ניצחה בכל 49 מפגשיה האחרונים עם הפועל חיפה במסגרת העונה הרגילה מאז אפריל 1969. שחקניו של אבי אבן יעמדו במשימה לסיים בראש הטבלה?

רבע ראשון: 22:23 למכבי תל אביב​

חמיישית מכבי תל אביב: קינן אוואנס, סקוטי ווילבקין, ג'יימס נאנלי, רומן סורקין ואנטה ז'יז'יץ'.

חמישיית הפועל חיפה: גרגורי ורגאס, קאדים אלן, עמית שמחון, ג'יימס אניס וג'יימס דיקי.

הסל הראשון בהתמודדות נקלע על ידי אנטה ז'יז'יץ' שהעלה את המארחת ראשונה על לוח התוצאות בהיכל מנורה מבטחים. סל נפלא של קינן אוואנס נתן לצהובים יתרון של ארבע נקודות בפתיחה, אך שלשה גדולה של עמית שמחון צימקה לשלוש נקודות את ההפרש הצהוב.

רומן סורקין מטביע

רומן סורקין מטביע
(איציק בלניצקי)

ג'יימס דיקי נכנס נהדר למשחק עם ארבע נקודות מהירות שהקטינו לנקודה בלבד את ההפרש של המארחת מתל אביב. לייאפ מרשים של עמית שמחון בתום התקפה מתפרצת העביר את היתרון לצד של החבורה האדומה מהכרמל. סקוטי ווילבקין נכנס לעניינים עם שלשה מדויקת שקבעה שוויון 15:15 בהיכל מנורה מבטחים. יפתח זיו התעורר בזמן ועם מהלך נפלא של סל ועבירה העביר את היתרון לצד של המארחת וחתם את תוצאת הרבע הראשון – 22:23 למכבי תל אביב.

אנטה ז'יז'יץ' מטביע

אנטה ז'יז'יץ' מטביע
(איציק בלניצקי)

רבע שני: 49:50 להפועל חיפה​

ג'יימס דיקי פתח בסערה את הרבע השני ועם ארבע נקודות מהירות העביר את ההובלה לצד של האורחת מחיפה. שלשה נפלאה של גרגורי ורגאס קבעה יתרון של ארבע נקודות לטובת שחקניו של אלעד חסין. ג'ון דיברתולומאו סחט עבירה, נשלח לקו העונשין וצימק לנקודה בלבד את היתרון של האורחת באדום, ושלח את אלעד חסין לשולחן המזכירות להזעיק פסק זמן דחוף.

ג'יימס נאנלי

ג'יימס נאנלי
(איציק בלניצקי)

שלשה ענקית של ג'ייק כהן ביציאה מפסק הזמן העבירה את ההובלה לצד של מכבי תל אביב, ארבע דקות לסיום הרבע השני בהיכל מנורה מבטחים. רגעי חרדה בהיכל עצרו את ההתמודדות כשפציעת ראש מזעזעת גרמה לזעזוע מוח לסנטר מכבי תל אביב, אנטה ז'יז'יץ'. לאחר דקות ארוכות ומדאיגות המשחק חודש. שלשה של עמית שמחון צימקה לנקודה בלבד את היתרון של המארחת בצהוב. שלשה גדולה של קאדים אלן השלימה ריצת 0:7 אדומה וקבעה את תוצאת הרבע השני בהיכל מנורה מבטחים – 49:50 להפועל חיפה.

קאדים אלן

קאדים אלן
(איציק בלניצקי)
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אנטה זיזיץ שוחרר מבית החולים לביתו, לא ישחק בסדרה נגד הפועל ת"א.

בלעדיו, מכבי תל אביב הפסידה 123:114 להפועל חיפה

טוב, נו, יאמר לזכותם שגם ריינולדס לא שיחק.
 
.-היום נודע שזיזיץ מחלים -ואף שוחרר לביתו.בשורה טובה .אז -שווה לשקול האפשרות לרשום אותו למשחקים מול הפועל תא: למשחק ה-1 לא יתאפשר לו להגיע -כי הוא במנוחה. אך -ל2 המשחקים הבאים יגיע וישחק .השיקול לרשום אותו תלוי כמובן בקצב ההחלמה שלו -בהתייעצות עם רופא ספורט של מכבי...
 

ORIZACKEN

Well-known member
שמואל אי אפשר, לפי חוקי המנהלת חייבים לרשום לסדרה כולה סגל אחיד כלומר לא ניתן להחליף שחקנים בין משחקים, אתה חייב לרשום סגל אחיד לכול הסדרה.
 
אורי -גם אני במיקרה הייתי ער לדרישה שיש לרשום סגל אחיד ומראש התייחסתי לאפשרות הזו -וכך רשמתי -"לשקול האפשרות לרשום " ...-כי צריך לרשום את הסגל מראש ! -"לראשון לא יתאפשר לו להגיע -כי הוא במנוחה.אך לשני המשחקים הבאים -יגיע וישחק-"תלוי כמובן בקצב ההחלמה שלו...
 

ORIZACKEN

Well-known member
אורי -גם אני במיקרה הייתי ער לדרישה שיש לרשום סגל אחיד ומראש התייחסתי לאפשרות הזו -וכך רשמתי -"לשקול האפשרות לרשום " ...-כי צריך לרשום את הסגל מראש ! -"לראשון לא יתאפשר לו להגיע -כי הוא במנוחה.אך לשני המשחקים הבאים -יגיע וישחק-"תלוי כמובן בקצב ההחלמה שלו...

עדיף שלא, כי אם תרשום אותו במקום ריינולדס כי אתה לא צריך שני סנטרים בסגל לסדרה וגם יש מגבלת זרים, ופתאום במשחק 2 ו 3 הוא ירגיש לא טוב ולא יהיה כשיר אז אתה נשאר ללא סנטר כול הסדרה זה מסוכן מידי, עדיף שינוח גם ככה הוא בתקופה מקצועית לא טובה, ריינולדס מספיק טוב ואיכותי ויכול לתת בליגה שלנו אחלה פייט לכול גבוה של קבוצה יריבה.
 
למעלה