אנחנו (קצת) מדוכאים

yaelhul

New member
אנחנו (קצת) מדוכאים ../images/Emo4.gif

יובל (שוב) חולה. אנחנו 4 חדשים בארץ, ואני לא חושבת שבחדשיים האחרונים הילד שלי היה בריא לגמרי יותר מיומיים בשבועיים. גם עומר ככה והם גם מדביקים אחד את השני וגם נדבקים כל אחד מהילדים בגן שלו - זוועה. בכל שבוע נתון אני מבלה עם אחד מהם או עם שניהם בבית יום או יומיים. היום שוב הזעיקו אותי מהגן שלי יובל בגלל חום שעלה ועלה. אנחנו מגיעים לרופאת הילדים בין פעמים לשלוש בשבוע ומדברים עימה עוד פעמיים בטלפון. כשאני אומרת לה "להתראות בעוד יומיים" זו לא בדיחה - זו המציאות שלנו. אז קודם כל כואב לי הלב על הילדים שחולים כל כך הרבה ובמיוחד על יובל שכשהוא חולה הוא מפסיד עולם ומלואו של טיפול והתקדמות בגן שלו ולוקח לו הרבה זמן לחזור לעצמו ולתהליך העבודה. ועצוב לי בשבילי ובשביל האיש שאין לנו רגע לעצמנו. מחר בבוקר היינו אמורים לצאת לקורס מרוכז להכנה ללידה ולישון במלון. בשבילי זה היה יכול להיות הלילה הראשון בלי הילדים מאז שהם נולדו (לפני שנתיים וחצי ויומיים). לילה ראשון של שינה מלאה, בלי מטלות בית עד אמצע הלילה, בלי לקום להחזיר מוצץ, בלי שילד ישן לידי, בלי להתעורר בבוקר כי מישהו מהם התעורר... כשראיתי מה מצבו של יובל ביטלתי את המלון. לא פייר כלפיו ולא כלפי הורי שנשארים איתם לתת להם לעבור גם את הלילה בלעדינו. אצלו מחלה כרוכה תמיד בחום גבוה והוא לוהט מתוך שינה כך שיש צורך במקלחת באמצע הלילה ובקבלת מליון החלטות שבהן אני סומכת רק על עצמי. למען הפרוטוקול אני אציין שבשבוע 28 להריון התאומים היינו אמורים לצאת לסף שבוע אך הוא בוטל עקב שמירת ההריון. בביקור שערכנו בארץ התכוונו לצאת לסופשבוע בקפריסין ויום קודם שניהם חלו כך שביטלנו, ועכשיו זו הפעם השלישית, כנראה הזדמנות אחרונה לפני הלידה, וגם זה בוטל
ואני גם לחוצה לגבי הלידה המתקרבת כיוון שאני כל הזמן עם גרון נפוח, וליחה, ושיעול/צינון כיוון שאני נדבקת מהם. לא יהיה קל לעבור ככה לידה. ולסיכום סיכום - אני לחוצה מזה שכל המחלות האלה יסתובבו ליד התינוק החדש. את יובלי ועמר שמרנו בצמר גפן בחדשים הראשונים. חברים שרצו לבקר עברו סינון קפדני כולל שאלו על בריאות ילדיהם. לא הייתי מוכנה שמישהו יסכן את בריאותם של הקטנים האלה (שהיו פגים אז). אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף. הרופאה מסכימה איתנו שיובל ועומר חולים יותר מהממוצע ורוצה לערוך לשניהם בדיקות דם. בינתיים אנחנו נותנים חיזוקים, וויטמינים במטבעות שוקולד, ול רואים שזה עושה משהו. אני מאד בעד ויטמין C. מישהו יודע עד איזו כמות מותר לתת לפעוטות? האם עודף שלו מופרש בשתן? (למיטב זכרוני כן). יעל עייפה ומיואשת.
 
כן! עודף של ויטמין C מופרש בשתן

ואינו נאגר בגוף כך שאין מניעה לתת "הרבה". לא יודעת כמה זה הרבה, אבל תעשי אולי חשבון לפי משקל הגוף, לי המליץ הרופא לקחת גרם וחצי ליום, הייתי בסוף ההריון, 62 קילו. אימצתי את ההמלצה וכלפם שאני מרגישה בדרך להצטנן, אני חוזרת על המינון הזה (על 49 קילו).
 

מרב.

New member
מה זה המשקלים האלו??? 62? 49?

אצלי זה מקסימום ציון במבחן
 
יעל ../images/Emo24.gif

נשמע מתיש בלשון האמא של ההמעטה. אין לי שמץ של מושג בחיזוקיות וויטמינים למיניהם, אבל ההרגשה שלי היא שלמעשה בגלל שהילדונים שלך לא חיו באופן רציף בארץ מאז שנולדו, וזה בעצם החורף הראשון שהם מבלים כאן ועוד בגן. הם מקבלים במרוכז את כל החיידקים שבני גילם היו חשופים אליהם במשך שנתיים פלוס. עוד משהו ששמתי לב אליו - בצפון אמריקה משום מה חולים הרבה פחות מבארץ. לא יודעת למה, אולי בגלל שלא יוצאים כאן מהבית בתדירות גבוהה כמו בארץ. אז המערכת החיסונית שלהם ממש לא ערוכה למתקפה. זהו, תהיו בריאים - לא יודעת לגבי התינוקי החדש, גם אני דאגתי כשאלה הגיעה הביתה ובסוף היא הביאה איתה נזלת כבר מהפגיה, שהשתלבה יפה עם דלקת העיניים של יערה באותו זמן.
 
יעל ../images/Emo24.gif

אני חושבת שהם גם מרבים לחלות משום שהם מסתגלים לוירוסים של הארץ... לגבי ויטמין C הרי שאת זוכרת נכון. אפש/ר לתת להם (ולך) ויטמין C ואסטראגאלוס (מותר גם בהריון וגם לילדים!). ולגבי הנופשים שמבוטלים - זה בטח מתסכל כל-כך ואני משערת שאת לגמרי נטולת כוחות. מה דעתך לסוע לבד אל חברה או ההורים שלך לסופ"ש ולתת לבעלך להתמודד עם הילדים? תוכלי לישון טוב ולהתפנק רגע לפני הלידה. אני עשיתי את זה בסופ"ש שעבר. לקחתי את תומר ונסעתי איתו להורים שלי לשישי-שבת. הם סה"כ טיפלו בו ואני שכבתי חולה אנושה. אילן נשאר בבית לטפל בעמית וגיא. הכינו לי אוכל, דאגו לי, ישנתי טוב. זה חשוב!
גדול.
 

chompi1

New member
תרגישו טוב

נשמע ממש קשה כל המחלות האלה. לגבי זה שהמחלות מסתובבות בבית, אין מה לעשות. אני מאז הלידה לא מפסיקה להיות חולה (כבר אמרתי שאני שונאת את החורף?) והייתי מאד מודאגת מה יקרה עם ירדן, כי הוא כל כך קטן. אז אני משתדלת לא לנשק אותו בפה ולשטוף הרבה ידיים, אבל בסך הכל אין הרבה מה לעשות, חוץ מלקוות שלא יידבק.
 
אוי ואוף

חולית (נמשיך לקרוא לך ככה לנצח?
), אני נורא מצטערת לשמוע על הילדים, ועל זה שעוד סמי-חופש הלך פקקט. בלי להתווכח עם הרופאה שלך, ועם תמיכה בבדיקת דם - ולו רק כדי לראות שהכל בסדר, אני חושבת שרצף המחלות יכול להיות תולדה של השילוב הקטלני בין זה שהם לראשונה בחייהם בגן (=ומחלות זה חלק מהעניין), לבין זה שיש להם האחד את השני כדי להידבק ולהדביק. אני מקווה שעד שאחיהם הקטן יגיע, הם כבר יעברו את התקופה הזו, לא רק כדי שלא ידביקו, אלא גם כדי להקל על העומס הפיזי והרגשי עלייך. בינתיים, שתהיה שבת של שלום!
 

לבנה123

New member
באמת אוף.

לא יודעת לגבי עדפי ויטמין C. אולי שווה להתייעץ עם רופא הילדים? ולגבי החופש לפני הלידה - אולי תוכלי לנסות לתכנן לכם איזה יום כיף, גם אם זה לא כולל לינה?
. זה נשמע לא קל.
 
קודם כל תרגישו טוב ../images/Emo140.gif

מה לגבי חיסון נגד שפעת לך ולילדים כדי שלא תחלו כעת ועוד יותר אחרי הלידה?
 
אוי, יעל ../images/Emo24.gif

נשמע כ"כ קשה!
ואם כבר ויטמין C (שאכן, עודפיו מופרשים בשתן) אולי כדאי שגם את תקחי ממנו? וגם אבץ? ואפשרות נוספת - לקחת את הבנים לטיפול הומאופתי מחזק?
 

ס ת י ו 3

New member
מסכימה לגמרי לגבי טיפול הומאופטי

יעל, גם לי יש בבית תאומים שנולדו פגים (שבוע 28) וכל כך זכורים לי הימים שבהם הם היו כל כך הרבה פעמים חולים. תקופה מסוימת נעדרתי חודשיים ימים מהעבודה בגלל שכל פעם מישהו מהם היה חולה. כשראיתי שאין לזה סוף ביקשתי מחברה טובה הפניה להומאופטית וזה השתפר פלאים. מאז ועד היום, שני שלי (טפו, טפו, טפו, שום בצל) ממש לא חולה. כל וירוס שהיא חוטפת עובר עליה בקלות יחסית. עד כדי כך שפעם אחת היא בכתה שזה לא פייר, היא אפ'פם לא חולה ולא נשארת בבית
. אני מאד בעד, אם תרצי, יש לי מישהי מעולה בתל-אביב. לגבי התינוק החדש - המצב שונה לחלוטין כשתינוק נולד בזמנו, אני מבטיחה לך שלא תצטרכי לשמור עליו בצמר גפן כמו ששמרת עליהם. חוץ מזה, אמהות שניה שונה לחלוטין והמון דברים שעושים בפעם הראשונה אחכ מוותרים עליהם והופכים להיות יותר "קולים". בהצלחה מכל הלב!
 

מרב.

New member
גמני בעד חיזוק "חזק" יותר מויטמינים

כמו דיקור או הומאופטיה. מצטערת מאוד לשמוע על המחלות שרודפות אתכם ועל החופש שמתבטל שוב ושוב, כאילו גם בארץ אין לכם מנוחה
(אבל לפחות יש הורים שעוזרים..) שולחת
ובריאות
 

מריםXX

New member
../images/Emo26.gif אני רוצה!!!

אפשר בבקשה המלצה על הומיאופת לילדונים בת"א? החורף הזה התחיל רעעעעע
 
גם אנחנו בדרך להומיאופט בשל בעיות

אלרגיה ואטופיק של העור. קיבלתי המלצה מקרובת משפחה שהוא ממש הציל אותה, הומיאופט מרמות השבים 0איפה זה???). אם את רוצה אתן לך את שמו במסר.
 
וואלה... תקוע לי בראש רמת הכובש

לא יודעת למה. משלומכם?
בשירשור ששאלת לימי הולדת שמתי קישור לאתר שייתן לך המון רעיונות, מקווה שיעזור לך. יומולדת שמח!
 

yaelhul

New member
תיקון - זה בין כ"ס לטירה!

כמו גם רמת הכובש. לרמות השבים נכנסים כאילו שנכנסים לבית ברל. יעל
 
למעלה