אנחנו נהיים פראנואידים

אנחנו נהיים פראנואידים

הגעתי לפורום הזה לפני מספר ימים כשראיתי את הכתבה בעמוד הראשי........זה נורא עניין אותי והחלטתי לחדור עמוק יותר לתוך הנושא........קראתי כתבות והמון דברים גרתתי איתי כמה חברים והם גם התעמקו לנושא כמוני.......עכשיו אנחנו מפחיד מכל אור.......מכל פינה חשוכה לאחר שקראנו מיקרים שקרו לאנשים........למרות שאף אחד מאיתנו לא באמת פגש רוח.....אנחנו ממש מתחילים להיות פראנואידים לנושא ומפחדים מכל דבר.......ומסתכלים כל הזמן....... למרות שזה מפחיד הסקרנות חזקה מהפחד ואנחנו ממשיכים להתעמק בנושא ורוצים גם לנסות בהזדמנות סיאנס אנחנו בגילאים 13-16........אף אחד מאיתנו אף פעם לא עשה סיאנס אנחנו ממש ממש לא יודע איך להיפתר מהפחד........ואולי סיאנס זה הפתרון.......נתמודד מול הפחד אבל מצד שני זה מסוכן....... אנחנו לא יודעים איך להיפתר מהפחדים תעזרו לנו בבקשה!!!!!!!!!!!! נ.ב האם כדי לנו לעשות סיאנס......אם כן אז עדיף עם מישהו מנוסה? זה בכלל ישחרר אותנו מהפחד עם נתמודד מולו פנים מול פנים.........או שכדי להדחיק את כל הפחד לפינה.........ולרדת מהנושא הזה.......... בבקשה תביעו את דעותכם זה חשוב לנו!!!!!!!!!
 

Candytuft faery

New member
דעתי.

אני אישית גם ממש מפחדת מהנושא האמת אבל מה לעשות הסקרנות מניעה אותי. אתה יודע מה עוזר לי? אני חושבת. מה זה כבר רוח? משהו מת? מה כבר הדבר המת יכול לעשות לך? נו יגע בך. ו...? נו ירדוף אותך? ו?.. הוא לא יכול לעשות לך כלום הוא לא יכול לרצוח אותך או משהו זה לא כזה נורא. דבר אחד: אם תעשה סיאנס אתה תפחד יותר תאמין ובכלל בסיאנס לא מומלץ לפחד. ואם הסיאנס יהרס אז יהיהיו לך בעיות רציניות. חוץ מזה תאמין לי לאף רוח אין אינטרס לרדוף אותך. ואתה אפילו לא ראית רוח אז מה הקטע כי אני לדוגמא בהתחלה חקרתי אחר כך קרו לי תופעות מוזרות. ורק אז פחדתי..
 
כן אבל

לפני שנכנסי לנושא הזה לא הזיז לי כלום פתאום אני מתחיל לראות דברים........וזה לא היה ככה קודם..... כאילו......פתאום אני מדמיין דמויות שקופות מידי פעם......או שאני לא מדמיין?
 

mr nice guy

New member
תכנס!!!!!

קודם כל, שלום, וברוך הבא לפורום. דבר ראשון- אין לך ממה לפחד, להפך. קודם-כל הרבה אנשים עוברים את כל ימיהם בלי לדעת על קיום רוחות ובלי מגע איתם ובלי אמונה בהם. והם מפחדים דוקא מזה שהם לא קיימים. ויש כאלה שנתקלים בהם והכל- והם מפחדים מהמגע עצמו. אבל אין סיבה שאם לא נתקלת עד כה, פתאום אור שנדלק או רוח פרצים שסוגרת חלון בטריקה זה רוח רפאים. לגבי הסיאנס, אם אתם עושים את זה בגלל להפטר מפחד, אל תעזו! אני אישית לא עשיתי סיאנס, אבל אמא של חבר טוב שלי עשתה וזה אמיתי. מה שמתרחש שם מפחיד כמעט את כל מי שחווה סיאנס, אם גם ככה אתם מפוחדים, אתם תכנסו לטראומה מזה, וכנראה שתברחו מהחדר או משהו, אי אפשר לדעת מה יקרה, ואם לא תסגרו את הסיאנס כמו שצריך, יכול להיות לזה השפעות רעות מאוד. לדעתי לא כדאי לכם. אם שכחתי משהו- תשאל ואני אענה. אורי.
 
אבל אנחנו ממש רוצים לעשות את זה

הסקרנות שלנו גדולה מהפחד......ואנחנו ממש רוצים לעשות סיאנס זה יעשה לנו טראומה? מוכל לותר....אבל מה אם נעשה את זה עם מישהו מנוסה? הוא ישאל את השאלות והוא יסגור תסיאנס והכל אז אפשר בכל זאת לא?....... ובכלל.......לאיזה נזקים זה יכול לגרום?
 

mr nice guy

New member
אני מכיר את ההרגשה, גם אני סקרן אבל

אסור לבוא בפחד, קודם כל יכול להיות שאם תפחדו ובעצם לא תרצו כ"כ, אז הסיאנס לא ילך, ושוב אני ממש לא מומחה לסיאנסים פשוט קראתי על זה המון חומר. לדעתי, אם אתם כבר עושים, רק עם מישהו מנוסה. סגירה לא נכונה, או בריחה מהחדר יכולה לגרום לכך שהרוחות ירדפו אתכם, כמה שזה נשמע אבסורדי זה קרה. למשל, אני שמעתי על מקרים שבלי סיבה נראית לעין נפלו וזזו חפצים כבדים בבית, אנשים מרגישים שכל פעם מסתכלים עליהם ושהם לא לבד בחדר, חוסר מזל בכל דבר שרק מנסים או עושים בתקופה לאחר הסיאנס. יכולות להיות המון השפעות. ושוב, אני מאמין שגם אני אנסה סיאנס בשלב כלשהו בחיים שלי, אבל רק שאני אדע שהאנשים שאיתי לא מפחדים, שבאים בלב שלם ונקבע לפני מה עושים במקרה ויש התגלות של רוח וההתגלות מפחידה- איך מתמודדים עם הפחד.
 
שלום לכם...

אני מבינה את ההתנדנדות בין פחד לסקרנות כי מצד אחד רוח זה לא משהו שאנחנו יכולים לגעת בו או להשפריץ עליו K-300 במיקרה שהיא מפריעה לנו ומצד שני מי שבא לנושא בראש פתוח ולומד אותו בהדרגה רק מתעשר מבחינה רוחנית,אני מציעה לכם לקחת את זה באיזי,כרגע לקרוא חומר על הנושא,אולי ללכת להרצאה ובעוד כמה שנים ללכת לתיקשור של ממש עם מומחה. שלכם חנה גונן
 

A lost angel

New member
אל תעשו סיאנס. באמת.

הסיכון שאתם לוקחים ממש גדול, אם אתם באמת רציניים תפנו לזימון רציני, תקימו מעגל ותלמדו זימון ממוסד, מעגלי.
דנה
 

Nizzan Cohen

New member
המממממ....

יש המון חומר בפורום "מאגיה וכישוף". אבל זה המון המון עבודה ותירגול. למרות שגם זה כיף
או לפחות יכול להיות כיף אים מיסתכלים על זה באופן כיפי
על כל פנים - מאגיה זה לא הוקוס פוקוס, וזה הרבה הרבה זמן. ניצן, מיתלמד קטן וחסר כל ניסיון.
 

Swicca

New member
אוי נו זה פשוט...

... עובר כל גבול... בעעע... איפה ההזהרות ... הסברים ... בלה ובלה .. מה עם רוחות רפאים שזה הנושא של הפורום .. גאד דמט!!!
 

Swicca

New member
רק שלא תבינו אותי לא נכון ...

. התכוונתי לחלק של "תלמד מאגיה" ולכמה וכמה הודעות לפני זה ....
 

A lost angel

New member
הבנאדם מודע לסכנות בסיאנס,

והוא וחבריו למדו דברים בנושא. אני חושבת שהוא מודע לכך שמאגיה זה לא דבר נקי מסיכונים, אבל הוא הוא הרבבה יותר בטוח מסיאנס, כי במאגיה באמת יודעים מה עושים לפני שעושים את זה, אחרת זה לא יפעל. דנה
 

Swicca

New member
אבל בשביל לדעת מה עושים ....

.. מה המילה הזאת שאני מחפש ..... אה כן למידה ! לא צריך לדעת משהו בנושא קודם את אומרת שזה לא מסוכן אני יכול להביא לך הרבה מאוד סיבות למה זה כן יכול להיות מסוכן אולי יותר מסיאנס אפילו ואולי פחות תלוי במצב ובטקס\כישוף שהאדם מנסה לבצע ועם אילו אנרגיות הוא מתעסק אולי הוא לא מוכן לזה זה יכול להיות די שוק לגוף שלו ! את לא חושבת ? אני לא בה לעשות לך נו נו נו ... לא יה ככה עם האצבע .. :p אני פשוט הערתי על משהו וחבל שלקחת את זה אישית חחח ... בקיצור להתעודד זה קשה לפעמים לקבל ביקורת חח מנסיון ! :)
 

A lost angel

New member
אין לי בעיה עם ביקורת.

חלק מלמידה במאגיה זה להתאים את דפוסי האנרגיה שלך לדפוסי אנרגיה יותר גבוהים. במאגיה, היופי הוא שאם לא תלמד,לא תצליח. זה שונה בסיאנס. אנשים שלא יודעים כלום יכולים להצליח.
 

Swicca

New member
כן אבל את המלצת למשהו ....

.. אל זימון לא על סיאנס ... נכון!? זהו .... אז פשוט עם היית מוסיפה לפני שיקרא ככה וככה ואולי איזה קישור שיסביר או מסבירה בעצמך .. חח הייתי רגוע יותר כי אולי את חושבת שמאגיה זה בטוח אבל בעצם אפשר מעוד להפגע ... כנראה את פשוט היית זהירה ולא נפגעת אבל משהו שלא יודע עלול להפגע כי לא הזהירו אותו !
 

I am a freak

New member
../images/Emo26.gif

לפני שנכנסת לפורום, אתה לא היית מודע לכל העיניין. "חיים לאחר המוות", "רוחות רפאים", וכו'. עכשיו, אתה מודע לזה- וזה נורמלי לגמרי שתפחד (למרות שכדאי שתהיה רגוע- אין לך ממה
). אבל- אל תתן לזה להשתלט על החיים שלך..... "לא הכול זה רוחות ושדים" כנס למאמרי הפורום ותראה שם מאמר בשם- "הגישה המאגית- לא הכול זה רוחות ושדים/ כוכב-ה-שחר" כנס ותקרא, זה יעזור לך. בקשר לסיאנס- אל תעשה את זה
זה מסוכן
לפחות עד שתדע מה אתה עושה. למרות שגם אז זה לא מומלץ
בהצלחה, הפריק.
 
ה"שיטה" שלי

להפטר מפחדים מהסוג הזה... קודם כל, ברור לך שכל זה היה קיים גם לפני שקראת על זה וידעת על זה, ועובדה שלא קרה לך כלום. אז זה לא שמשהו השתנה, בכלל לא, פשוט עכשיו אתה מודע לזה, זה כל מה שהשתנה. זה לא שעכשיו יש יותר רוחות מסביב, או דברים שרוצים לפגוע בך. מה שיש שם עכשיו - תמיד היה שם, ולא קרה לך כלום, אז אין סיבה להכנס לפחדים עכשיו. מקווה שעזר... שירה.
 
למעלה