אנחנו ופורומים (אחרים)

יש לי שאלה....

שנשאלה כבר באחד הפורומים אולי אפילו פה. מה קורה בתפוז? הודעות נעלמות, תגובות שכתבתי או קראתי נעלמות להן, הודעות שכבר נקראו, לאחר יום יומיים מסומנות כלא נקראו. מה קורה פה?
 
../images/Emo9.gif שאלה..

שלום, היכן אוכל לראות חוזה לדירה להשכיר אותה? באיזה אתר וכ'ו. וסוגים של חוזים,שניתנים להורדה? בתודה וחג שמח.
 
שאלה

איזו גיטרה חשמלית כדאי לי לקנות? אחת לא יקרה אך טובה. ואם אפשר גם להמליץ על קלאסית העונה על התנאים האלה. תודה רבה לעונים
 
חג שמח!!!

יש לי שאלה: אני רוצה לשלוח בקשה לניהול פורום אבל יש כל מיני דברים הזויים שאין לי שמץ של מושג מה הם אמורים להביע...למשל: מה אמורים לכתוב במהות הפורום, מכתב פתיחה ובתיאור של הממליצים..
תודה לכל העוזרים וחג שמח
 
יש דוגמאות רבות, אבל !

הייתי נזהר מאוד מאוד מלהשתמש בהן. בתור שוכרת את צריכה הגנות, והמשכיר גם ירצה הגנות משלו. לכן, לדעתי, שווה להשקיע כמה שקלים (סביבות ה 200 שקל לדעתי) בייעוץ קל אצל עו"ד ועדיף אם יש עו"ד שאת יכולה לסמוך עליו. אבל בגדול אפשר למצוא פה :
 

hello1212

New member
בעניין הקלאסית:

למתחילים מומלץ להתחיל מגיטרה מאוד זולה, בכדי לראות אם בכלל אתה רוצה לנגן. תוכל למצוא גיטרות קלאסיות אפילו במחירים של 200 ש"ח ומעלה. בעיניין החשמלית:גיטרה טובה לסגנון נגינה כללי היא גיטרת הסקוואייר של פנדר, ולסגנון יותר טכני מומלץ להתחיל עם איבנז (לדוגמא, דגם הRG)
 

shir8m

New member
בקשר לקלאסית

הגיטרה הראשונה שלי שקניתי לפני 5 שנים (אם לא יותר) היא ADMIRA PALOMA. היא החזיקה לי עד היום והיא עדיין במצב מצוין. אני גם יודעת שהרבה אנשים קונים את הגיטרה הזאת בתור גיטרה איכותית אבל לא יקרה. היא עולה בסביבות ה-600 שקל.
 

זהר פלד

New member
נראה לי שעו"ד זה קצת מוגזם...

לדעתי מספיק מישהו עם קצת נסיון בדירות שכורות, שכל ישר, הגיון בריא, ואמינות בסיסית...
 
לא כ"כ מסכים.

לי במקרה היה חוזה מוכן של דירת הורי שם כן היה מעורב עו"ד. בעלי דירה רבים לפעמים מחוסר מודעות מחתימים אותך על דברים שאחרי כך אתה עלול מעוד להצטער עליהם. דוגמאות ? בבקשה. מה קורה אם בעלי הדירה רוצים לפנות אותך ? כמה זמן "התראה" יש לך מראש ? יש אפשרות להארכה ? באיזה תנאים ? האם באותם תנאים או שהמו"מ נפתח מחדש ? מה קורה אם הדולר קופץ פתאום ל 7 שקל לדולר ? מה קורה אם הדולר מתרסק ל 1.4 שקל לדולר ? מה קורה עם מה שיש בדירה ? נזקים של שימוש רגיל - אתם אחראים או בעלי הדירה ? עם מה אתם מקבלים את הדירה ? גובה של שטר הביטחון ועל מה אפשר להשתמש בו. בקיצור, יש כ"כ הרבה דברים.. ואגיד לך משהו. יש הרבה בעלי דירות שעושים לך הצגות יפות-יפות של "יהיה בסדר" ו"הכל סבבה". מה יקרה אם הבטיחו לך מזגן עד הקיץ הקרוב, הגיע הקיץ ואין מזגן ? אם לא כתוב סעיף מסויים בחוזה, דבר אל הלמפה. אין לך מה לעשות. אם יש סעיף שכתוב שם שאם אין מזגן עד הקיץ אתה יכול לקנות מזגן ולקזז, או לחלופין שאתה משלם פחות שכ"ד גם מבלי לקנות מזגן, זה כבר משהו אחר.
 

זהר פלד

New member
הטענות שהעלית נכונות, אני רק אומר

שהבנאדם לא חייב להיות עורך דין בשביל להבין את החוזה ולדעת על מה כדאי להתעקש... אחרי הכל, חוזה לשכירת דירה בדרך כלל לא מנוסח בשפה משפטית גבוהה שאי אפשר להבין. לדעתי, כל מה שהבנאדם צריך לדעתי זה הבנת הנקרא, אינטיליגנציה ממוצעת ומעלה, ולא להתבייש לשאול ולבקש, זה הכל.
 
ואני דווקא, בגלל שמעורבים פה סכומים

לא נמוכים כלל, בפעם הראשונה שבנאדם שוכר (מספיק פעם אחת, מהפעם הזו כבר מקבלים ייעוץ גם לפעמים הבאות) לשבת עם עו"ד, לקבל ייעוץ ראשוני, להבין מה אומר מה, פחים אפשריים וכיוצ"ב. אני לא עו"ד - לי לא יוצא כלום פה. אבל אני חושב שלהשקיע סכום לא גבוה במיוחד בשביל להגן על עצמך מפני שרלטנים ונוכלים - זה כדאי. ואני לא מדבר על האנשים ה"בסדר" שחותמים איתם על חוזה שהוא בלשון ברורה. יש את החוכמולוגים שרוצים להגן על עצמם שיביאו לך חוזה שלך תדע מה כתוב שם בכלל. ובדר"כ החוזים האלה יהיו אלה שיפגעו בשוכר.
 
למעלה