אנחנו דור מ....

צלשלספק

New member
כמה שיותר


 

גברת ע

New member
לא יכולה להגיד שיצא לי לחוות את מה שתארת

אבל כן יש דברים שלא מובנים לי / מעצבנים אותי.

חברה פעם אמרה לי שיש לי אופי של בחור, כי אני לא סובלת לדבר בטלפון מעדיפה תקשורת פנים מול פנים ובשאר הזמן הודעות , לא חפירות ומגילות.ועוד כל מיני סיבות על זה שאני לא רגישה מספיק (כי לא אמרתי לה מאמי את צודקת יו איזו מסכנה כשלא חשבתי שהיא צודקת), ועוד כל מיני סיבות מנומקות כאלו ואחרות.

היה בחור שאפילו אמר לי שזה שאני לא אוהבת לדבר בטלפון זה איזשהו 'פגם' בבחורה, ולא זה לא נאמר בקטע של צחוק כי 'כל הבחורות אוהבות לחפור בטלפון' אלא הוא באמת ובתמיד האמין בזה.
אני לא חייבת שהתקשרו אלי שמונה פעמים ביום כדי להגיד לי "מאמי התגעגעתי עליך את חושבת עלי " וכל שאר הקוקי קוקי למינהם.
כשאני יוצאת לדייט עם מישהו, בין אם זה מישהו שאני מרגישה שיש כימיה והייתי רוצה לצאת לדייט נוסף ובין אם לא, אני תמיד מציעה להתחלק, לא מתעקשת, אבל תמיד מציעה כי זה לא מובן מאליו שמישהו צריך לשלם עלי.
אז אולי זה לרעתי אולי זה מציג אותי כבנאדם לא רגיש/נחמד/וואטאבר/גברי אבל בינינו אם מישהו לא מוכן להסתכל מעבר ל'היא לא אוהבת לדבר בטלפון' ולקחת את זה אישית, במקום לנסות להכיר אותי מעבר ולגלות שאני בעצם אדם די פשוט, נחמד ואפילו רגיש (למרות שאני מסתירה את זה טוב), אז אולי זה מישהו שלא שווה להמשיך איתו לדייט נוסף?

אני לא רוצה להתנהג שונה ממי שאני ומאיך שאני מרגישה, אני רוצה להרגיש מספיק בנוח בשביל להיותאני, ברור לי שבשלבים הראשונים יש תמיד איזושהי 'הצגה' אבל גם פה אני לא רוצה להתחפש למשהו שהוא לא אני רק כדי למצוא חן בעיני מישהו אחר או להתאים את עצמי למישהו אחר, זה אמור להיות הדדי,
 
דעתי על דבריך:

אני חושב שכל הדוגמאות מעידות על אי הבנה מסוים של הסיטואציות, ואני אעזור להבהיר. נעבור אחת אחת במסודר:

1. "מצד אחד - אתם מלינים על כך שאתם נדרשים (לא ברור לי ע"י מי) לשלם על הבחורה, גם אם ברור שאין עתיד לקשר.
מצד שני - כבר היה מי שאמר לי "אם את לא נותנת לו לשלם בדייט ראשון, את מסרסת ופוגעת לו בגבריות".
ולא, אני לא מתעקשת בהיסטריה (אלא אם ברור לי שאני לא רוצה לראות יותר את הבחור)."

ההלנה היחידה היא על בחורות שיודעות שלא הולך להיות דייט נוסף, ועדיין נותנות לבחור לשלם עליהן. אם את מרגישה שאת רוצה אותו ושיהיה דייט נוסף, תני לו להרגיש "גבר" ולשלם עליך, אחרת, אין שום סיבה לתת לו לשלם עליך.

2. "
מצד אחד - אם אנחנו שולחות מסרון "היה לי ממש נחמד, תודה" חצי שעה אחרי ששבנו מהדייט, אתם אומרים שאנחנו "מלחיצות".
מצד שני - אם אנחנו משאירות לכם את העניין הזה ורק מחכות שתשלחו כדי לענות באיפוק "תודה, גם לי", אנחנו "לא משקיעות".
ולא, אני באופן אישי לא מסננת את עצמי. אם יש לי משהו להגיד - אני אומרת."

גבר שמעוניין בך, ישמח לדעת עוד בזמן הדייט שהיה לך כיף ושאת רוצה שוב (קל וחומר חצי שעה אחרי הדייט). מי שמתלונן שכתבת לו SMS שהיה לך כיף, חצי שעה אחרי הדייט, פשוט לא התרשם ממך לטובה כמו שאת התרשמת ממנו.

3. "מצד אחד - אתם עייפים מלהתחיל, עייפים ממשחקי חיזור, עייפים מהחיים.
מצד שני - במרבית הפעמים שאני התחלתי עם בחור - הסבירו לי בעדינות ש"זה לא נשי".
ולא, זה לא היה אגרסיבי או מאיים. בד"כ זה גם אחרי שהיתה תקשורת לא מילולית (מה שמכונה "החלפנו מבטים")."

שוב, בדומה לדוגמא 2, גבר שלא זורם עם זה שהתחלת איתו, פשוט לא מעוניין בך. גברים מתים לכך שנשים מושכות יתחילו איתם (אני יודע שאולי זה מאוד מפליא, אבל זה ממש כך).

4. "מצד אחד - אתם מתלוננים שצריך לבוא לאסוף אותנו תמיד ולמה אנחנו לא עצמאיות.
מצד שני - אחרי שהחלטתי שהצורך בניידות עצמאית גובר על הפחד והוצאתי רישיון לדו"ג - מרבית הגברים שפגשתי מתעקשים לבוא לאסוף אותי "כי אופנוע זה נורא מסוכן". היה אפילו אחד שכינה את הקטנוע (טוסטוסון קטן וחמוד בעל נפח מנוע אימתני של 125 סמ"ק) "מלכודת מוות ממונעת". אני כבר לא מדברת על החלחלה והזעזוע שאני נתקלת בהן, כשאני מציעה שאני אבוא לאסוף אותו (כן, גם במקרים שאין לו רכב ואין לנו אפשרות הגעה משותפת אחרת)."

אני באמת לא חושב שרוב הגברים מתלוננים על כך שצריך לאסוף את האישה לדייט ראשון, במקסימום מדברים על כך שאולי האישה תגיע עצמאית למקום הפגישה, אבל בטח שלא תבוא לאסוף אותם! נראה לי שיש לך כאן טעות בסטטיסטיקה. וכן, גם אני לא הייתי נותן לאישה להרכיב אותי על קטנוע לדייט ראשון, פרט לכך שנסיעה על דו"ג מסכנת חיים לאין ערוך בהשוואה לנסיעה ברכב, זה גם נראה רע.

5. "מצד אחד - אתם טוענים שאתם בעד פמיניזם, שרצוי שתהיה גם לאישה קריירה מצליחה משלה.
מצד שני - עד שאתם לא מתגרשים ומוצאים את עצמכם לבד עם הילדים פעם בשבוע - אתם לא מוצאים שום אפשרות לצאת מהמשרד לפני השעה 19:30."

רוב הזוגות בישראל חיים כך שלגבר יש קריירה מרכזית ועיקרית, והאישה עובדת פחות שעות, ומקדישה יותר לילדים. לא חושב שגבר בר דעת ימליץ לאישתו לעבוד את מכסת השעות שלו, כשאין שום סידור לילדים.
 
ואני רוצה להוסיף עוד משהו על דו גלגלי

היה לי מאוד קשה לצאת עם מישהי שרוכבת על דו גלגלי. זה מאוד לא סקסי בעיני אישה שלא שומרת על החיים שלה (לא נשי, ולא אימהי).

אבל זה רק אני.
 

BW37

New member
דו גלגלי

בחורה, בשמלה פרחונית וכובע קש
רוכבת על אופניים על המדרכה
לכידון מקדימה מחוברת סלסלה, בסלסלה יש כלבלב קטן, זר פרחים, ובגט טרי

אתה עדיין חושב שבחורה על דו גלגלי זה לא נשי ?

או רק המנוע מפריע לך...
 

dori78

New member
ובכן, סעיף סעיף:

1. שמעתי לא מעט תלונות מגברים, על זה שאם יש שני דייטים עם כל אחת ורק בשני מחליטים שזה לא מתאים - הראשון לרוב על חשבונם. זה מרושש אותם. זאת תלונה שאני מבינה ולכן אני משלמת על עצמי בדייט הראשון, בלי קשר להאם אני רואה המשכיות.

2. יצא לי לא פעם לשמוע מחברים שלי, שהם התלהבו מאוד מהבחורה במהלך הדייט, אבל למחרת בבוקר הם קיבלו ממנה מסרון שהם הגדירו "מתלהב יותר מדי, זה לגמרי הוריד לי ממנה".

3. בהנחה שאני לא עד כדי כך מכוערת - גבר שלא זורם איתי, אחרי שהחלפנו מבטים וחיוכים משני עברי הבר - כנראה חזק בלרמוז ופחות בלזרום... או שהוא סובל מבעיה בתחושת הגבריות שלו. יש הרבה כאלה.

4. אני אתייחס לסעיף הזה בפוסט נפרד, כי לדעתי יש מקום לדיון רחב יותר.

5. רוב הזוגות כפופים למציאות שוק התעסוקה הישראלי, שלא באמת מפרגן לנשים.
מכיוון שכך - אם יש צורך לוותר על אחוז מסויים מאחת מהמשרות (ומהשכר) של ההורים - הנטיה היא לוותר על אחוז מהמשרה ומהשכר הנמוך יותר. תנחש למי יש שכר נמוך יותר בד"כ.

משיחות שניהלתי בעבר עם לא מעט גברים, אני מסיקה שהדעה שלך מייצגת רק אותך, לא אף אחד אחר.
 
מחזיר, סעיף סעיף:

1. קישקוש בלבוש. בואי ניקח מקרה של גבר שיצא לארבעה דייטים ראשונים בחודש אחד (ושילם בהם על האישה), שכולם המשיכו גם לדייט שני שבו הסתיים הסיפור (בדייט השני לכן כל אחד שילם על עצמו). בואי נגיד שהעלות הכלכלית של כל דייט היא 100 ₪. אז בסיכומו של דבר, הגבר הוציא באותו החודש 600 ₪ על דייטים (והאישה 200), בעוד אם היה מתחלק שווה בשווה לגמרי עם האישה, היה מוציא 400 ₪ באותו החודש. האם ה-200 ₪ בחודש הללו הם מה שרוששו את הגבר ? ואנחנו עוד מדברים על חודש שבו הוא יצא עם 4 בחורות שונות ל 4 דייטים שניים, רוב הגברים לא מגיעים לכאלו מספרים של דייטים שניים בחודש. ואת יודעת מה, גבר שיוצא לכל כך הרבה דייטים בחודש, לא חייב לצאת למסעדה בכל דייט ולהוציא 100 ₪, אפשר גם לשבת על כוס קפה ולהוציא 50 ש"ח לדייט. בכלל אנשים שיוצאים לכל כך הרבה דייטים צריכים לעשות בדק בית ולבדוק מה לא בסדר אצלם, כי משהו בוודאי לא בסדר.

2. סליחה? את דיברת קודם על מסר סביר לגמרי - "היה לי ממש נחמד, תודה", אז למה עכשיו את מתחילה לדבר על מסרים מתלהבים יותר מדי שמלחיצים? כן, אנחנו לא רוצים לשמוע על חתונה וילדים במסר לאחר הדייט הראשון, אך אנו בהחלט נשמח לשמוע ממך שהיה לך כיף איתנו.

3. ברוכה הבאה לעולם היוזמים! את מתחילה להבין מה עובר על גברים. גם אנחנו יוזמים אחרי שהיה נדמה לנו שקיבלנו את הרמזים הנכונים (מבטים כו'), אבל לא תמיד זה הולך (ואז באות לכאן הבחורות שאומרות שכבר אי אפשר להסתכל על בחורים בבר בלי שהם יבינו שזה רמז שאנחנו מעוניינות בהם...). אני שוב מבטיח לך שכל גבר היה רוצה שכוסית תתחיל איתו.

5. לא הבנתי איך מה שכתבת כאן מתקשר למה שכתבת קודם. עכשיו את טוענת שאתן נאלצות להישאר עם הילדים כי לא הרווחתן מספיק (בגלל אפליה מגדרית)?
 

dori78

New member
סעיף 2 תפס פה חזק.

איפה הגדרתי מה תוכן המסרון?
התייחסתי לפרק הזמן שעבר מרגע סיום הדייט ועד לשליחתו.
זה מה שהלחיץ את הגברברים, לא התוכן.

3. רוב הגברים לא חזקים בלקרוא סימנים. יש יוצאי דופן, אני לא אומרת שלא. אבל הם בודדים.
רוב הגברים יפרשו כל דבר שהוא לא הקאה כהתעניינות מצד הבחורה.


ואם אני לא כוסית, אז אני לא אמורה להתחיל עם בחורים?
 
תשובות, סעיף סעיף:

1. תחזרי להודעה פותחת השרשור שלך, הגדרת שם במדויק את תוכן המסר. מי שחושב שתוכן כזה, גם אם נשלח חצי שעה אחרי הדייט, הוא תוכן מתלהב מדי שמוריד לו, זקוק לייעוץ פסיכולוגי, ויפה שעה אחת קודם. זו אינה בושה להשתמש בשירותיו של פסיכולוג, ובמקרה הזה זה הכרחי, כי מדובר בבנאדם אבוד שיבזבז עוד הרבה זמן על דייטים כושלים וחבל.

2. אז אולי גם את לא כל כך חזקה בלקרוא גברים, חשבת על האפשרות הזו?

3. את יכולה להתחיל עם בחורים, אבל כשזה נעשה ללא ספק היכרות מוקדמת, אחוזי ההצלחה יהיו נמוכים יותר, כי המראה החיצוני משחק תפקיד מכריע ברגעים הראשונים הללו שעדיין לא יודעים כלום האחד על השני. זו משיכה נטו.
 

dori78

New member
ההסטוריה מלמדת

שאני חזקה מספיק בלקרוא גברים.
לפעמים זה ממש לא נוח להם, שאני "קוראת" אותם בצורה כל כך מדוייקת.
 
ממה שאת כותבת, לדעתי

עולה שההיסטוריה גם מלמדת שלפעמים יש לך התפלקויות. אף אחד לא מושלם, את יודעת.
 
למעלה