אנחנו דור מ....

dori78

New member


קורה לכולנו. אף אחד לא מושלם (אפילו לא סוק
)
 

מנומשת27

New member
נוח למי?

החברה אולי מכתיבה כללי התנהגות מסוימים לכל מגדר, זה לא הופך את ברירת המחדל הזו לטובה או אפילו נוחה. כל מה שזה אומר הוא שזהו קוד התקשורת המוסכם שרוב האוכלוסייה מבינה וכנראה תייחס לו סט דומה (פחות או יותר) של משמעויות. האם זוהי צורת התקשורת שמשרתת בצורה המיטבית את האינטרסים של כל הצדדים? האם כל הצדדים בחרו בו בחירה אותנטית במידה שווה? האם אתה באמת יכול לומר בכנות שנשים בחרו בקוד הזה בדיוק כשם שבחרו בו גברים והן מורווחות ממנו לא פחות מגברים? אני לא חושבת.
 
ד-ג'ויש פרופוסי סאז דאט....

א-טיים וויל קאם
איגנורינס וויל רול אול ליבין קריצ'רס אורוונד ד-פלאנט

נאוו מאן וויל נאוו היז טרו סלף
אבריבאדי וויל באמם אין 2 איצ'אדר, אין אנדלס אגרשן

אנד מאדנס וויל אימארג'
2 קנסום אול ד-גייט,וויז (דרכים) אוף לאב !

אנד אין דיס גרייט מאדנס , אבולושן טייק איצ קורס, אנד א-ניו ווי אוף טינקיקן וויל סבמרג פרום די גארדן אוף איוול !

מארג'ין טרו אספיישל ג'ין אינסייד דאוז הוא דאר 2 קול דאר גוד !
 
אתה מדבר פה...

בפה מלא

אחינו, אתה לא מדקדק מספיק בדיבור ובעגה האנגלית.
לא מספיק תרג'ום אתה רוצה להוריד, עכשיו אנגלית נקלקל.


 

dori78

New member
אה...

ספיק דה לנגוויג' אוף דה היברו מאן

אם אתה רוצה שאני אבין אותך, תכתוב עברית.
או אנגלית תקינה.
אני לא מבינה תעתיקים פונטיים לא מדוייקים.
ונראה לי שאתה משבש משהו בציטוט, כי התחביר שם די עלוב.
 
איך בוב מארלי אומר

"דונט לט דאם פול יו !
דיי איוון טריי 2 סקול יו

פרופסי אוף א2000 יירזס
 

FineSilverMan

New member
התשובות שלי

1. אין לי בעיה להתחלק בחשבון ואין לי בעיה לשלם, אם הזמנתי אותך לדייט.

2. מעדיף להתקשר לאחר הדייט, מעדיף לרצות להתקשר... שונא להתקשר כאשר אני לא רואה עתיד...

3. לא מפריע לי שמישהי תתחיל איתי, כל עוד עושה רושם שהיא מתאימה לי...

4. אין לי בעיה שתבואי בעצמך ואין לי בעיה שתרכבי.

5. אני בעד פמניזם.
 
מעניין...

אני לא חויתי את כ-----ל המתואר
ובכל זאת זה נראה כמו דור שלא יודע...

איך לומר את זה...?

לראות את הטוב שבכל דבר (אפשר לתרגם כל דבר ל...כל סעיף מהסעיפים שציינת).
 
למעלה