אנחנו בסימפסון!

חזוז

New member
אנחנו בסימפסון!

באתר זה ניתן ליצור את עצמנו בתור דמויות מסימפסון, ההפעלה מאוד פשוטה והתוצאה מצחיקה (חוץ משלי) שמתי את שלי ראשון. הנה הוראות: creat your simpsons avatar למעלה , לאחר מכן בחרו אם אתם זכר או נקבה ועצבו את עצמכם. כדי לשמור בסוף, לחצו על החץ המורה למטה שנמצא בסרגל הכלים מתחת לחלון העיצובים, לחצו DOWNLOAD JPG ותשמרו כקובץ בתיקייה, העלו לכאן והנעימו את זמננו.
 

jast

New member
אני חח:)

יש גם כזה של סאותפארק שאין לי מושג מה הכתובת שלו. הנה אני, ככ לא דומה אבל שיהיה.
 

אמן סלע

New member
אני סימפסוניתתת :)

כמובן שזה לא באמת דומה לי..אבל וואי זה אתר אדיר....~ יש לי כזה של סאות פארק..וזה ממש חמוד... אז..קבלו אותי!@!!!!!11
 

אמן סלע

New member
חח..האמת ששומדבר לא ממש דומה לי כאן..

אבל באמת שלך יותר מקרב..אבל אני לא סגורה על הצבע עור שלהם..
 
הצבע עור שלהם או צהוב מידי או חום מידי

איזה טיפש מי שעשה את האתר הזה,לא יכלו לחשוב שיש אנשים במדינת ישראל שהם לא צהובים ולא חומים?אלא יש להם צבע "עור"[איזה צבע לא מוגדר חחחח] .... גזענות לשמה!!!
 

jast

New member
סימפסונס לא יכולים להיות לבנים...

אם הם לבנים אז הם צהובים
 

אמן סלע

New member
כן גמני לא הצלחתי לשמור..

עשיתי פרינט סקרין [לצלם את המסך] שזה הכפתור שהכי למעלה מעל החץ השמאלי... [למקרה שאת לא יודעת]
 
תודה ח'לוש:)

הנה שלי,ניסיתי לעשות אותה כוסית ולא הצלחתי. ולא,מה שנסיתי לעשות לא דומה לי וגם התוצאה לא דומה ליD:
 
חןןןןןןן יפה יפה

יפה יפה יפייפיה חן כוווווווווווווווסיייייייייתתתתתתת
סתםסתם כפרה עלייך.
 
ניסיתי וזה לא לגמרי הלך לי.... =P

אני אנסה שוב פעם מחר ואני העלה כאן גם תמונת סימפסון שלי...
 
למעלה