אנוסים מצביעים למפלגות חרדיות?

יש גידול עצום במצביעי ג' מבחירות לבחירות

כאשר הבחירות האחרונות הן היוצאות מן הכלל, כנראה בגלל קמפיין "הולכים על 4" של הפרוש-ניקים בבח"ח שנועד להציל את פרוש מהסכם הרוטציה עם מנחם כרמל ובאופן כללי הרבה דיווחים שליליים באתרים החרדיים ש"קיררו את האמבטיה", למשל דיווחים בזמן האמת על הדרמה בבית הגרמ"י ליפקוביץ' (לדעתי הנזק האלטורלי הוא הסיבה האמיתית ליציאת הרבנים נגד האתרים החרדיים, הם פחדו שבבחירות הבאות האתרים יריצו את 'טוב' לכנסת): בחירות 2006: 147,091 קולות. בחירות 2003: 135,087 קולות. בחירות 1999: 125,741 קולות. בחירות 1996: 98,657 קולות. בחירות 1992: 86,167 קולות. כלומר אתה רואה גידול של 70% במספר הקולות למפלגה בתוך 14 שנה.
 
יש משו שעושה לאבא שלי טוב

וזה שאני באה ושמה ג` בקלפי אז למה לא לגרום לו אושר?וממש אני לא חושבת שאיזה פתק שלי ישפיע לאיזה צד בסוף כולם אותו זבל!שיהיה...
 
למה?אני באמת שמה!

יש לי מלא דברים שאני משקרת כי אני חיבת אז שלא חיבים...אין שום מפלגה שוה אז לא אכפת לי...
 

עץ שתול

New member
שימי לב למה שאת אומרת

את לא מצביעה לאף מפלגה כי את לא מאמינה באף אחת כי אף אחת באמת לא עושה כלום. והנה יהדות התורה גם לא ממלאה את ההתחייבויות שלה לבוחרים, אבל בכל מה שקשור לכפיה דתית הם עושים הרבה מאוד. כך שאני חושב שאם כבר אז אולי יהיה עדיף להכניס פתק לבן.
 
גם הם לא עושים כלום כולם בובות!

ואם כבר אתה בתור אנוס הרי שולח את ילדיך למוסדות חרדים אתה הרי מעונינ שיהיו לילדים תנאים נורמלים ללימודים ומי שדואג להם זה מפלגת יהדות התורה במקרה זה הם משרתים את האינטרס שלך אז למה לא להצביע להם?
 
ההפך,

הוא מעונין שהמדינה תכפה לימודי ליבה! אגודה חלשה+מדינה חזקה-פחות קוניקטורות פוליטיות= מתימטיקה + אנגלית לילדי החיידר.
 

עץ שתול

New member
שטויות

הכל אינטרסים של בעלי המוסדות בלבד שעושים קופה על חשבון הילדים... חוץ מקולדקנוף לדוגמא אף אחד לא מרויח כאן כלום!
 
צודק לגבי מוסדות מסוימים

כמו אחד המוסדות שעבדתי שרצו שם שחיתויות בסידרי גודל מטורפים אך בחיידרים זה אחרת ואני יודעת מקרוב את זה.
 
אני מצביע ש"ס

הנושא הדתי לא עיקרי אצלי ואני יותר מודאג מהמצב החברתי. אם שלי יחימוביץ תקים מפלגה, אני אשמח להצביע בשבילה.
 
וש"ס פותרת\פתרה משהו במצב החברתי?

ההפך,גוטה,ההפך.ש"ס מקבעת את המצב החברתי הדפוק.
 
הדברים קשים לבדיקה

בימים קשים אלה לא ברור כבר כלום מי עושה מה ומה האינטרס שלו. מצד שני הצבעת מחאה בוודאי יש כאן ואם אטיאס יצליח להוריד את מחירי הדיור והיה זה שכרנו.
 

sec op

New member
מערכת החינוך שלה תוכיח

מה מלמדים שם, חינוך לבערות עוד יותר מבחינוך העצמאי, רמה ירודה, ולא מנסים אפי' להציע לימודים שיוכלו לעזור בהמשך החיים, רק כאלו שישמרו אותם בקהל מצביעיהם.
 
אני לא בקיא בפרטים הקטנים

מה מלמדים ברשת החינווך של ש"ס ומה לא. ממה שהתרשמתי יש יותר פתיחות שם וגישה בריאה יותר תוך ניסיון לשלב את המסורת עם הצד הפראקטי של החיים. אני כמובן לא מזדהה עם רוב האג'נדה הש"סית, בתי הדין הרבניים למשל מחליאים אותי. ועדיין אני רואה ערך רב מאוד בהצבעת מחאה זו והתנהלות הממשלה והעומד בראשה היום בנושא הצעת החוק של שלי יחימוביץ להגבלת שכר הבכירים תוכיח.
 

pokeret

New member
אתה מודע לעובדה

שש"ס היא כיום המפלגה החזקה ששולטת בבתי הדין הרבניים. אתה מודע לכך שבתי הדין הרבניים הם מוסדות חולים ומעוותים. ובשם מחאה בלתי ברורה שנראית יותר מכוונת למשפחה האשכנזית שלך אתה מצביע למפלגה הזו?
 
אני מודע וסותם את האף ומצביע ש"ס

כי חובת המחאה על המצב החברתי גוברת. וזה לא קשור בכלום למשפחה שלי.
 
למעלה