אנוסים מצביעים למפלגות חרדיות?

זו טיבה של מחאה. יש כאן ניסיון להעביר מסר

לממסד. מצדי ש"ס יכולים לשלוח לכנסת חבורה של פועלי בניין תאילנדים ועדיין אצביע להם כהצבעת מחאה.
 
אבל הם גשר הפוך,לחרדיות ולכוללים.

במקום שיוציאו אברכים לעבודה ולצבא.ובכך דרך אגב לעלות את קרן עדות המזרח.שלא לדבר שהם תורמים להפצת בורות ואמונות טפלות.יודגש,השסניקים שרתו בצה"ל מבלי קשר לש"ס.התרומה של ש"ס היא תקצוב הישיבות והכוללים וחזרה בתשובה מאסיבית.אין לי בעיה שתכריז שזה מתאים לך אבל רק ספר לי היכן כאן המחאה נגד העוני והאפליה?
 
לא זה לא מתאים לי

אבל אני רוצה לזעזע את המערכת. אם ש"ס תקבל 20-30 מנדטים אולי יעשו משהו לטובת צמצום הפערים בחברה הישראלית. אני מאמין שאם אין צדק, אין כלום.
 

mister xy

New member
רבים מהם שרתו בצבא

אבל במשך הזמן הם נהיים קיצוניים יותר לכיוון האשכנזים. יש להם ישיבות ורובם יוצאים משם אברכים בדיוק כמו אצל האשכנזים. מי שמסתכל על המהפכה שהם עשו רואה איך שהם הרסו את הציבור המסורתי וחינכו את הילדים שלהם להיות פרזיטים אוכלי חינם.
 
אני רואה בהם יזמים שניצלו הזדמנות

ההזנחה הפושעת של ממשלות ישראל בתחום החברתי יצרה הזדמנות לתנועת מחאה כמו ש"ס. אם הממשלה תפעל לתיקון העוולות, ש"ס תאבד את זכות קיומה. הבעיה שהחתולים השמנים והאליטסטים כל כך שקועים עד צווארם בדלי של השמנת, שהם לא מוכנים לתת לאף אחד ללקק את השאריות אפילו אם זה פוגע בהם לטווח ארוך.
 
רק לא שס! רק לא שס!

שס מייצגת את כל מה שגרוע ביהדות, והיא יעילה הרבה יותר. היא פותחת מוסדות חינוך למסורתיים בכמויות, וגורמת ל'חיזוק' של המוני מסורתיים, ומחזירה עטרה ליושנה. לא בכדי הרב עובדיה אומר כל הזמן ששס נמצאת בשביל דבר אחד "מעיין החינוך התורני", מכיוון שכך הם יעשו את המהפכה, והיכולת שלהם להפוך את ישראל לאיראן גבוהה בהרבה מהיכולת של יהדות התורה. לכן, כל מי שמצביע שס נותן ידו לרשעים ועתיד ליתן את הדין, כמו שאומר הרב עובדיה, כל פתק שאתה שם בקלפי, שווה לאלפי שעות של לימוד תורה של ילדים...
 
למעלה