אנדומטריומה
יש מישהי שהיתה לה ציסטה (אנדומטריומה) בשחלה ונותחה אצל דר' סוריאנו או פרופ' גולדנברג? הגעתי לנקודת שבירה ואני הולכת לניתוח, רק מנסה להבין מי הכי טוב בניתוח שכזה ושגם ירצה מאד מאד להצליח ולשמור לי על השחלה אחרי שהציסטה תצא ממנה... האם אחרי הניתוח הזה השחלה חוזרת לתפקד כמו שצריך?
יש מישהי שהיתה לה ציסטה (אנדומטריומה) בשחלה ונותחה אצל דר' סוריאנו או פרופ' גולדנברג? הגעתי לנקודת שבירה ואני הולכת לניתוח, רק מנסה להבין מי הכי טוב בניתוח שכזה ושגם ירצה מאד מאד להצליח ולשמור לי על השחלה אחרי שהציסטה תצא ממנה... האם אחרי הניתוח הזה השחלה חוזרת לתפקד כמו שצריך?