אנא היכנסו..
מישהו שאני מכיר אמר לי שהוא יהיה שמח אם תיכנסו לפורום שלו, "לימודים ועוד" בהיידפארק: 15025.hydepark.co.il (15025 כותבים בהתחלה..) זהו פורום שעס\וסק במתן מענה לכל אחד שיש לו שאלה שקשורה בלימודים, והמנהל שלו הוא LOCOMATH ששיש לו ידע רחב לכל הקשור בלימודים(בעיקר הקשורים לתיכון, אבל גם לאוניברסיטה, או כל רמת ביצפר שהיא..) יש לכם שאלה ופה עוד לא ענו לכם? הכנסו לפורום ולוקומאת' יענה לכם בהקדם..זו הבטחה! הוא מצפה לראותכם כותבים לו דעותיכם.. עידן 172.
מישהו שאני מכיר אמר לי שהוא יהיה שמח אם תיכנסו לפורום שלו, "לימודים ועוד" בהיידפארק: 15025.hydepark.co.il (15025 כותבים בהתחלה..) זהו פורום שעס\וסק במתן מענה לכל אחד שיש לו שאלה שקשורה בלימודים, והמנהל שלו הוא LOCOMATH ששיש לו ידע רחב לכל הקשור בלימודים(בעיקר הקשורים לתיכון, אבל גם לאוניברסיטה, או כל רמת ביצפר שהיא..) יש לכם שאלה ופה עוד לא ענו לכם? הכנסו לפורום ולוקומאת' יענה לכם בהקדם..זו הבטחה! הוא מצפה לראותכם כותבים לו דעותיכם.. עידן 172.