אמש הייתי בערב משחקים בי-ם...

לועהארי

New member
אמש הייתי בערב משחקים בי-ם...

ערב גשום משהו. היה מאוד נחמד, כשהגעתי הנוכחים היו בעיצומו של משחק סן-חואן שנדמה היה שהם אינם נהנים ממנו כלל, לאחר מכן שיחקנו משחק שלעולם לא יכנס לזרם המרכזי - COSMIC ENCOUNTER. המשחק חביב אך כולל כמות מאסיבית של אנגלית כתובה, האנגלית כתובה על קלפים ומסבירה שינויים של חוקים שהקלף מקנה (יש מילה כזאת, נכון?), לכל משתתף יש כוחות-על (גם שינוי של החוקים) שאופיינים לגזע חייזרי מסויים. ניסוח חוקים גם ככה, בעברית, יכול להיות עקלקל, אז באנגלית הוא ממש ממש מאתגר. לעומת זאת ברגע שהבנתי את כוחות-העל שלי ושל יריביי המשחק זרם בשבילי והיה מאוד חביב. מסתבר שהמשחק הזה נגמר בדר"כ בזמן קצר מאוד והפעם הוא נמשך כשעתיים, זה הפתיע את כולם, בשלב מסויים נאלצתי ללכת והחליף אותי יהודה שבדיוק חזר מארה"ב.
 

kobyshachar

New member
ולי יש עותק בגרמנית...

בשל טעות הזמנתי עותק של המשחק מגרמניה. אחרי התיאור שלך, נראה שגם אם היה לי עותק באנגלית הייתי חייב לתרגם את הכל לעברית לפני שאני מנסה לעניין את המשפחה שלי במשחק.
 

לועהארי

New member
אל תתאמץ אפילו...

גם אם היה לך עותק באנגלית, לאור העובדה שיש עשרות (אולי מאות) כוחות-על שונים ועשרות קלפים שמשנים את החוקים, תרגום של כל זה היה מתיש כל אחד שאינו מתפרנס מכך. אולי תנסה למכור את העותק הגרמני ב E-BAY או לסחור ב BGG ?
 

chief21

New member
אני לומד גרמנית

בחודשים הראשונים, אבל אולי אעשה זאת השקעה לעתיד? מחיר מציאה? -_^
 

chief21

New member
הממ GOOD POINT

אבל אני לומד גרמנית עם עוד כמה חברים שלי (אבל הם לא ירצו נראה לי לשחק) ו... אני יוצא למאיין משלחת בארץ עם גרמנים, ככה שלטווח הקרוב... ואולי אי יצליח להסביר לחבריי את המשחק? אם זה יהיה דיי זול, אז אין לי בעיה לקנות...
 
למעלה