אמרתן "בהודעה נפרדת" ולא פתחתן

אלה 2

New member
שושור תחפושות לגיל הרך והמתוק../images/Emo151.gif

(ברחה לי ההודעה הקודמת...) למה מחפשים אותם? איפה אפשר לקנות תחפושות נוחות, יפות וטובות?
 

אלה 2

New member
אוףףףףףף שושור=שרשור

לישון! בשעה כזאת הולכים לישון!
 

שבלול 555

New member
על איזה גיל אנחנו מדברים?

אייל מחר בן חמישה חודשים(טפו טפו), ואימא שלי התעקשה לקנות לו תחפושת של פינגווין, זה בעצם אוורול וכובע, זה אמנם לא מציק ודי נוח אבל אני מאלה שמתנגדים לחפש את הילדים בגיל כזה רק בשביל שלנו ההורים יהיה נחמד, אבללל, אני מבטיחה שאני ילביש לו לשתי דק' בשביל התמונה ואני ישרשר. בכל מקרה יש ים רעיונות... אבל זה תלוי בגיל, אני יודעת שבצעצועים חצי חינם יש מבחר של תחפושות לרוב הגילאים ב"גרושים".
 

אלה 2

New member
רועי שלנו יהיה בן 10 חודשים

נכון שזה בשביל ההורים ובשביל התמונות אבל התמונות יהיו גם בשבילו בעתיד בעזרת ה'
 
רעיונות לתחפושת לבת 9 - יש?../images/Emo194.gif

עד עכשיו היינו נסיכות וכלות ומלכות פרחים בכל מני וריאציות. השנה כלום מאלו כבר לא אטרקטיבית, אפילו לא אינדיאנית. שרון וכל האמהות לבנות גדולות - למה מתחפשים אצלכן?????????
 

ס ת י ו 3

New member
הג'וקית שלי אולי תתחפש לנערת הוואי

לפחות נכון ללפני כמה ימים. אבל זה עוד עשוי להשתנות כמה וכמה פעמים בשבוע הקרוב.
 

s h r o n i t

New member
נגה מתחפשת לשמש

זה פשוט מתאים לה כי היא מג'ונג'נת עם נמשים. כשהיא היתה בכיתה א' היא התחפשה לבילבי מאותה הסיבה.
 
את מכינה לה לבד?

הנגה שלי רוצה להתחפש לנערת רוק/פופ משהו כזה, ואין לי רעיונות איך להכין. המוח מיובש לגמרי.
 

s h r o n i t

New member
קניתי בד. גיסתי תופרת לה בגד.

אני לא ממש בקטע של לתפור תחפושות. מזל שגיסתי כן. תשאלי את נגה איך לדעתה מתלבשת נערת רוק, או אולי אפילו כמו מי היא רוצה להראות ואז תקבלי איזשהו מושג איך להלביש אותה.
 
יש לי משהו בראש...

חצאית גינס שכבר יש עליה מטבעות, אפשר להוסיף סיכות בטחון שרשראות ועוד שמונצ'עס, גרביון שחור - אפשר לצייר עליו עם צבע טוליפ, מגפיים - יש לה מגפיים שחורים שגם ביום יום נראים די מזעזעים, רוקיים בכאלו, הולכים טוב עם התחפושת. חולצה צמודה שחורה ועליה כל השרשראות שלי שמסתובבות בבית - הולך גם. שיער: יש לה שיער ארוך מאוד - אפשר לשחק עם צמות וסרטים, בסגנון נערות הפרחים של שנות ה-60. איפור - צלליות כהות, שפתון אדום בולט, נצנצים, לאק שחור. אני לא אוהבת לעוות או לקשקש על הפנים הגוף והשיער. מקווה שאגיע איתה לעמק השווה...ואת התחפושת הזאת אני מבטיחה שאשלח לפורום. ממש יצאה לי קונספציה, אה? כמה חשוב לכתוב בפורום
 

s h r o n i t

New member
יש לי רעיון אחר..

לפני שנה נטע -הבכורה שלי התחפשה למלאך. היא לבשה בגדים לבנים וקניתי לה כנפיים ענקיות לבנות עם קצוות מוזהבים והילה. היא נראתה ממש מיוחדת. אין לי תמונות בדיגיטלית רק במצלמה הישנה. אולי נגה שלך תסכים?
 

שבלול 555

New member
בגיל הזה...

הבחירה היותר כדאית זה משהו שיהיה נוח , יש מלא מלא תחפושות אוורול של חיות בדרך כלל, חוץ מזה אני הייתי ליצן בשנתיים הראשונות לחיים שלי, אמנם אני לא זוכרת איך זה היה , אבל זה נראה לא מסורבל ומאוד חמוד בתמונות.
 

אלה 2

New member
../images/Emo41.gif איפה קונים תחפושות טובות../images/Emo36.gif

ירושלמיות
 

נטעטע

New member
מורן רוצה להתחפש לחטפני השועל

טרם הלכנו לחפש, מקווה שנצליח למצוא משהו בכיוון. מאוד שמחה שהחליט על משהו מקורי משלו ולא בעקבות אחרים בגן, בשנה שעברה כמעט כל הבנים היו ספידרמן, וגם הוא, למרות שהוא לא ממש הכיר את הדמות אלא רק שמע עליה מהבנים האחרים. אני לא חיפשתי אותו בשנתיים הראשונות, ובשנה השלישית הייתה תחפושת אך הוא סרב. לא אוהבת שמחפשים ילדים בשביל ההורים.
 

נטעטע

New member
../images/Emo53.gifתחפושות לפי הזמנה

כמובן שלא מצאנו מה שרצינו, האם מישהו מכיר מקום שמכין תחפושות לפי הזמנה?
 
יונתן דורש להתחפש לסופרמן, כמובן.

יש לו כבר תחפושת שסבא שלו מיהר וקנה לו, אם כי אני בספק אם הוא ישתמש בה (בגלל הרגישות התחושתית שלו, הבד של התחפושת לא יהיה לו נעים על הגוף). קניתי לו המון כובעים בדרום העיר (כובע של כבאי, של שוטר, של פיראט, של אביר) ואם הוא לא ירצה את התחפושת הוא יוכל להתהדר רק בכובע וללכת סמי-מחופש. תמרי תהיה פרפר ורוד קטן. קניתי לה חצאית טול ורודה קטנה-קטנה, כנפיים ורודות קטנות-קטנות שאפשר להוריד וללבוש בקלות, קשת קטנה-קטנה עם מחושים פצפונים, שרביט ורוד קטן-קטן, וגרבונים ורודים קטנים-קטנים. נראה מה יצא מזה... גם בשבילה קניתי גיבוי, קשת עם מחושים של חיפושית (באדום-שחור), כך שאם לא יהיה לה נוח בתחפושת אוכל להלביש אותה בבגדים אדומים רגילים, להדביק כמה נקודות שחורות והיא תהיה חיפושית.
 

שוגשוג

New member
אני מחפשת את הבייבי שלי לפרפר

היא בת 1.4 ואני מחפשת טייץ כתום או שחור איפה אני יכולה למצוא??
 
למעלה