אמרו פה שנחמיה שטרסלר בסדר

shaief

New member
תיקון טעות בנוגע לאילן גילאון...

...הוא לא נפצע במהלך השירות, הוא חלה בפוליו בגיל צעיר מכאן נובעת נכותו. ובכלל, אני לא רואה שום קשר בין פטריוטיות לבין שירות בצבא. שי.
 

ראליסט

New member
נכון לגבי גלאון,

אבל ממש מוזר שאתה לא רואה קשר בין פטריוטיות לבין שירות בצבא. מזה משתמע שאין קשר בין שרותו הצבאי של שרון,לבין הפטריותיות שלו. מזה משתמע שאין קשר בין אי שרותם של החרדים בצבא לבין פטריוטיות. אז מהם הקריטריונים שלך לפטריוטיות??? אני אומר לך:"פטריוט הוא מי שמסכים עם דעותיך.מי שלא,הוא בוגד ואנטי לאומי"....
 

מטרניך

New member
הוא א-ריאליסט ריאלי

גילאון נכה? נהפוך אותו לנכה צה"ל. שריד היה כתב צבאי? נהפוך אותו ללוחם. את סמל חה"א ברונפמן נהפוך בשעת הצורך לטייס. את סמלת (מיל.) זהבה גלאון נהפוך ללוחמת השייטת. בשביל להוציא את מרצ פטריוטית נגייר גם את ח"כ לשעבר סובחייה ג'בארה ונשלח אותה לנח"ל מוצנח (או ל'גדודי חללי...').
 

gershon17

New member
אני צריך להדגיש

לא אמרתי שהמתאבדים הם חברים של תומכי מר"צ. הרוב המכריע של אנשי מר"צ שאני מכיר חושבים שדעתם היא הטובה למדינת ישראל. אני חושב שהם טועים, אבל עדיין האינטרסים שלי ושלהם דומים מאד. יש-גבול הוא לא מצביע מר"צ. יש-גבול הוא תומך חמאס, שחוזר ומבהיר את עמדתו בכל הזדמנות.
 

Azazel

New member
"קצת"?! ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

עם כל הכבוד, (ויש כבוד), אבל זה ממש לא קצת.
 

מטרניך

New member
ייתכן שאינך יודע, אבל ישגבול תומך

בפיגועי הטרור הפלסטיניים, למשל ברצח המאבטחים בגדר ההפרדה או החיילים והאזרח במעבר ארז. מאידך, הוא קורא לחיילי צה"ל 'רוצחים'. ישגבול מייצג בפורום את האוייב.
 

מטרניך

New member
לליצן כמוך חבל להתייחס.בשביל האחרים

הינה הודעתו של ישגבול המצדיקה את רצח המאבטחים בגדר ההפרדה ליד ירושלים: >>>>>>> לא מדובר ברצח ו yeshgvul ו 02:13 | 23/11/03 כאשר מישהו מתחיל אשכול זכרון להרוגים, וזה לגיטימי, ומוסיף את הגידופים שלו , אציין לטובת הדו שיח עם אנשים הגונים כאן בפורום (עם המגדף אין לי דיון): - ההרוגים הם חמושים ישראלים שעסקו באכיפת הכיבוש בצורתה האכזרית ביותר. בחמור מחיילים, הם עסקו בזה כאזרחים מרצונם החופשי. - החומה שנבנית באבו דיס ובמקומות אחרים הורסת את חייהם של המוני בני אדם - מי שמציג כל פעילות חמושה של פלסטינים כרצח ומצדיק כלפעילות חמושה כל ישראלים "רשמיים" הוא דמגוג וגרוע מכך, מוזיל חיים גוזר גזרה שווה בין השניים האלה ובין מי שישבו במסעדת מקסים. אם אנחנו לא מבדילים , למה שאחרים יבדילו . - לא, אני ממש לא נגד גדר הפרדה. שיבנו אותה על הקו הירוק, וההבדל עצום. אבל לא שהדיסקליימר יעזור. תיכף יבוא איתי פורמן, יוריד בלחיצת כפתור בחצי את האיי קיו שלו וישאל למה אני נגד גדר ובעד פיגועים. <<<<<<<<< זאת הודעתו של דובר האוייב בפורום.
 

gershon17

New member
כמובן שאתה מסכים

כמו שאתה מסכים עם פעילות החמאס, ואף מעודד אותה.
 

gershon17

New member
יש-גבול לא "קצת יותר שמאלני"

הוא ימין פלסטינאי לאומני. תעקוב אחריו בפורום.
 
ב 97 שרון התנגד להסכם חברון?

כך כותב שטרסלר. למיטב זכרוני שרון היה זה שהוביל את ההסכם – במו"מ באחוזת ווי. שטרסלר גם כותב ששרון התנגד בממשלה להסכם השלום עם מצרים, אך לא מציין שהוא המשיך לשבת בממשלה אז והוביל את פינוי ההתנחלויות בסיני.
 

yeshgvul

New member
אתה מבלבל בין שני דברים !

הסכם ואי נחתם בשלהי 98. הסכם חברון נחתם הרבה קודם ומומש ב- 97.
 
תודה לכם. בכ"ז שטרסלר מדמגג, כשאינו

מזכיר את חלקו של שרון בפינוי סיני – גם אם התנגד להסכם בממשלה - ואת תרומתו להשגת הסכם ווי.
 
למעלה