אמרו פה שנחמיה שטרסלר בסדר

youvall

New member
אתה יודע מה?

כן...נראה לי מאוד תקין לשפוך קיתונות של זעם על הסרבנים!!! למה? בגלל שהצבא הוא גוף לא פוליטי! הוא גם שמבצע את פקודות הדרג המדיני!!! פעם ב4 שנים(ואצלנו כל שני וחמישי) מתקיימות בחירות בה יכולים אזרחיי המדינה להחליף את השלטון!!! כל עוד,ממשלת ישראל לא החליטה על יציאה מוחלטת מהשטחים-אין לאף חייל את הזכות להגיד פה אני משרת ופה לא!!! לפציפיסטים אני עוד מוכן איכשהו להבין,אבל סרבני שטחים??????? אני לא מדבר בשם מר"צ,ואם נאמר לך בפרוש ממטה ביילין שהוא לא מתנגד לסרבנות אזי הוא יוביל את יח"ד עמוק עמוק לעבר המנדט וחצי!!! זהבה גועלאון הינה חברת כנסת המתנגדת באופן עקבי למדיניות פרו-ישראלית ועושה כל שביכולתי על מנת לגרום לדה-מורליזציה בקרב חיילי צה"ל(ואם שכחת,צה"ל= צבא הגנה לישראל!)
 

מטרניך

New member
גלאון איננה יחידה. גם האיש בתמונה

משמאל הוא איש בכיר במרצ/יח"ד: לטיף דורי, 'ראש הדסק הערבי' של מרצ, בהופעתו כ'מגן אנושי' לערפאת במוקטעה. מרצ תיתקל בתמונה הזאת במערכת הבחירות בכל אשר תיפנה.
 

אישלום

New member
מי ששכח מה משמעות ראשי התיבות

של צהל, אלה הן ממשלות ישראל לדורותיהן מאז 1967.
 

youvall

New member
מה???

ממשלת ישראל היא מחליטה מה היא מדינת ישראל! כל עוד ממשלת ישראל מחליטה להגן על אזרחיי ישראל הנמצאים ביו"ש,צה"ל ממשיך להיות צה"ל! וזה שתקרא לו צבא כיבוש וצבא רצח וצבא נאצי,לא ישנה את העובדה שצה"ל הוא צבא ההגנה לישראל!!!
 

shaief

New member
צה"ל נשאר צה"ל...

...רק המשמעות של השם שונתה לצבא התקפה לישראל... להגן הוא לא מצליח, אבל לתקוף שכונות מאוכלסות הוא עושה די טוב... ממשלת ישראל היא מחליטה מה היא מדינת ישראל??? תמיד טוב ללמוד דברים חדשים, שי.
 

yeshgvul

New member
שי, זה ההבדל בין ילד בתיכון ובינך

שהיית שם. אני בטוח שבגילו חשבת קצת אחרת. גם אני. ואחר כך היובלים האלה, שהם אנשים טובים ביסודם, חושבים שזו גזרה משמיים להיות בחברון ולהשתתף בזועה שנעשית שם. פקודה של מ"פ עומדת מעל חוקים על כבוד האדם וחרותו...
 

youvall

New member
תגיד לי,אתה מנסה להוציא אותי אידיוט

אתם חושב שאני לא יודע שזה לא גזרה משמים לשבת בחברון,ובנצרים,ובכפר דרום,ובכל התנחלות??? תאמין לי,אני מבין! אבל... צה"ל כפוף לדרג המדיני! יש פקודה בלתי חוקית בעליל(לך תרצח 4 ילדים!) ויש פקודה חוקית(לך חסל טרוריסט ובדיעבד אתה מגלה שהרגת גם ילדים-זה חוקי!!!)... אני לא חושב שאנחנו צריכים או חייבים לשבת בשטחים...אבל אין לי שום כוונה להשתמש באמצעים לא-דמוקרטים כדי לצאת משם! אני אלחם למען היציאה כאזרח,וכחייל אני אבצע את הפקודות כל עוד הן אינן בלתי חוקיות בעליל!!! זה ההבדל בין תלמיד תיכון לבינכם... אני מבין מה זה אומר להיות אנושי,ויחד עם זאת אני מבין את הצורך של הדרג המדיני לספק ביטחון לאזרחי מדינת ישראל,גם אם זה אומר לשבת בשטחים!!! "להשתתף בזוועת שנעשות שם" וכשיורים בתינוקת-זה לא זוועה??? וכשמופצצים אוטובוס-זה לא זוועה??? וכשמנצלים את ההומניות של חיילי צה"ל כדי לפוצץ אותם במחסום-זה לא זוועה?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 

yeshgvul

New member
אתה שוב מתחמק,יובל

כחייל שעומד בחברון עם נשק בשעה שמתנחלים מכים ופולשים לבית, אתה שותף במעשה שאין בינו ובין התגוננות בפני טרור דבר. http://www.btselem.org/Hebrew/Publications/Summaries/Hebron_2003.asp אידיוט אתה בהחלט לא, אבל נאיבי כן. מכריז על עצמך כאיש שמאל, אבל מחפש שותפות לדרך עם שרון ולא עם זהבה גלאון.
 

youvall

New member
אני מודה...

איני שותף לדרך של גועלאון!!! נאיבי אני לא!!! אתה רוצה להגדיר אותי כאיש ימין...תהנה!!!1 אני איש שמאל מדיני וכלכלי מבחינה מתונה,אתה קיצוני!!! אתה מצדיק את הטרור,אני מצדיק את הלחימה בו!!!! אתה מצדיק את העבירה על החוק של קבוצות חברתיות,אני מצדיק את המלחמה בהם! רוצה לקרוא לי איש ימין-תהנה!!! רק שים לב שאתה היחידי שעושה את זה!
 

shaief

New member
ישגבול הוא לא היחיד...

"...רוצה לקרוא לי איש ימין-תהנה!!! רק שים לב שאתה היחידי שעושה את זה!" גם אני חושב שאתה איש ימין- עכשיו נותר לך רק להודות בזה... שי.
 

youvall

New member
אוקיי...תן לי לתקן את עצמי...

רק לאומנים פלסטינאים חושבים שאני איש ימין...
 

shaief

New member
אוי... אתה כל כך עלוב...

ועכשיו הוכחת סופית שאתה פשוט משתייך לקבוצת הלאומנים הישראלים... שי.
 

youvall

New member
לא...אני ישראלי לאומי!!!

אני אכן ציוני!!! ואכן,איני תומך באויב הפלסטינאי!!! השמאל המתון לא רוצה שלום או הפרדה למען הפלסטינאים...אלא למען הישראלים!!!
 

yeshgvul

New member
בטח,יש לך שותפות טבעית יותר עם שרון

הוא הרי "התפכח" ואפשר לעבוד עמו יחד על הסדר מדיני, לדעת יובל, שאפילו לא הכיר את תכניותיו העתיקות של שרון. גם כשתמצא את עצמך בתוך עזה עד להודעה חדשה,הורג ונהרג לשווא, גלאון תהיה שנואת נפשך ואריק השותף לדרך שאו טו טו מתפכח
 

yeshgvul

New member
ניפגש אחרי שתבלה 40 יום בחברון

אתה כנראה מוכן להשתתף בכל פעולת תדיכוי, כי נתנו לך פקודה. מה, זה לא פוליטי שמפקדי הצבא מחליטים להלשתמש בענישה קולקטיבית כדי לדכא אזרחים? זה לא מנוגד לחוקי ישראל? כמה פשוטים הם חייך. גם כשיגידו לך לעמוד בחברון ולא לזוז כשהמתנחלים משתוללים שם ופולשים לבתים, תעמוד ו"תמלא את חובתך"? אני יכול להפנות אותך לחיילים ששירתו שם עד לפני חודש.
 

youvall

New member
תאמין לי שאני יודע להפעיל שיקול דעת

פעולת דיכוי כדברייך נעשות בגלל משהו!!! כי יש מחבלים שרוציםפ לפוצץ אותך!!! למה? כי אתה יהודי! כי אתה בפלסטין השלמה שלהם!!! הם לא יסכימו לכלום חוצתמזה!!! אתה לאומן פלסטינאי,וכככל שאתה ממשיך לדבר אני רק מבין למה כולם שונאים אותך כאן בפורום!!! לך לחברייך בחמאס,תתנב לפוצץ חיילים,כי זה מה שהכי מתאים לך!!!!!!!!
 

yeshgvul

New member
אז בשביל מה אתה עמל ?

" כי אתה בפלסטין השלמה שלהם!!! הם לא יסכימו לכלום חוצתמזה!!! " אז מה אתה מוכר תכניות שלום, יובל? אתה משקר לציבור הישראלי? מדבר על שלום כשאתה חושב שאין עם מי לדבר? חמור מאד.
 

gershon17

New member
הוא מאמין לשקרים שלך

הוא לא מבין שאתה מייצג את הפלסטינים, ונופל למלכודת שאתה חפרת לו. מה, גם כשאנשים מאמינים לשקרים שאתה מוכר להם אתה לא מרוצה?
 

youvall

New member
מה???

למה אתה מזלזל בי??? אתה חושב שאני לא הבנתי שהוא שמאל סהרורי קיצוני??? למה אתה חושב שאני נופל במלכודת שלו??? גרשון...העלבתי אותי יותר ממה שהוא אי פעם יכול!!!
 

youvall

New member
אני לא חושב שאין עם מי לדבר....

עם ערפאת ובובותיו אין על מה לדבר... עם אבו-מאזן? למה לא??? אבל קודם,ערפאת חייב ללכת!!! חוצמזה,אנחנו לא צריכים להיות משותקים בגלל חוסר פרטנר בצד הפלסטינאי! אפשר לבנות את הגדר וליצור הפרדה... מצידי-שיחנקו בצד השני של הגדר!!!
 
למעלה