אמרו לי שאם אני מחוברת לאינטרנט הנגן צריך לזהות לי לבד עטיפות של אלבומים, זה נכון?
י יפה ושמנה זה מה יש New member 16/9/10 #1 אמרו לי שאם אני מחוברת לאינטרנט הנגן צריך לזהות לי לבד עטיפות של אלבומים, זה נכון?
R reoz New member 16/9/10 #3 ממש לא מי אמר לך ? תשאלי אותו...כי זה ממש לא ככה אולי הוא התקין משהו שעושה את זה.
U uriler New member 16/9/10 #4 כשאת מייבאת דיסקים לאייטונס, אם יש לך חשבון בחנות (אמריקאי) - הוא יוריד עטיפות לבד.