אמסטרדם.....

אמסטרדם.....

אתמול אני שב לי הביתה ב22:30, מכין לי את ספל התה היומי שלי, מציץ בכולם ישנים ויושב לזפזפ בטלויזיה. אחרי מבזק החדשות שבישר על ניסיון החטיפה, נתקלתי ביס פלוס בתוכנית "עיר החטאים" שעסקה באמסטרדם ובצוותא עם חצי חבילת וופלים צפיתי בסדנת אוננות לנשים (כולל הדגמות),תחרות קליעת חיצים לנודיסטים,קרקס אירוטי ועוד כמה עניינים מורכבים משולבים עם גראס וסקס. חיים קשים יש להם....
 

sahr12

New member
צרות של עשירים......

אני ב2230...תליתי כביסה.........חחחחחחחחחחח וגם השכנה ממול...ככה אנחנו מתקשרים...רעייתי שומעת קולות... "עם מי אתה מדבר חמודי??" אני: עם עצמי.. היא:נוווו... אני:עם השכנה ממול...מסביר לה איך תולים חולצה... היא: פפפפששששששששש...ואיך תולים חולצה??? אני:שרוול ארוך או שרוול קצר??????חחחחחח היא: חידון התנ"ך העולמי...... אני:סתמי!אל תפריעי עכשיו....חחחחחחחחח היא: אם אני קמה מהמרפסת אני זורקת אותך..... אני: מסמן לשכנה שהולך להיות ברדק...חחחחחחחח מפריח לה נשיקה באויר ומגיף תויטרינה...........חחחח ואתה אוכל וואפלים.......
 
למעלה