אמנם אני לא פולניה ....

אני ענת

New member
אמנם אני לא פולניה ....

אלא הונגריה אבל מרגישה פולניה בנשמה.. אז כשראיתי בפורום אחר את האתר הזה חשבתי שיכול להיות נחמד להביא אותו לכאן 2 הערות: * בגלל סניליות מתקדמת שלי יכול להיות שהוא כבר הובא לכאן אז אני מתנצלת מראש - (סנילית אמרתי, נכון?) * פתחתי הודעה ראשית כי לא מצאתי מקום מתאים לחבר את זה: אז בבקשה הנה הלינק: הבלדה על סופר זושה
 

כתומית

New member
בדיחונת פולנית קטנה מהמייל

פולניה ובעלה בסכסוכים ומריבות החליטו להיות ברוגז. כעבור יומיים של חוסר תקשורת קבל הבעל צו מילואים והתגייס, כשיצא מן הבית אפילו לא נפרד מאשתו. עברו 15 ימי מילואים ובשעה 1.00 בלילה שב הבעל לביתו עדיין עם מועקה על שיצא מבלי להיפרד מאשתו והחליט להפתיע אותה, התפשט ומבלי להדליק את האור נכנס למיטה והחליט שהלילה הוא מזיין את אשתו כפיצוי להתנהגותו והנה הוא מגשש באפילה, בחשכה מרים לה את הכתונת והיא לא מתנגדת, מלטף לה את השדיים, והיא לא מתנגדת תוקע אותה, גומר ונכנס להתקלח. לפני שהוא חוזר למיטה מחליט הבעל לשתות כוס קפה והנה אשתו במטבח "היי, מה את עושה פה?" הוא אומר והיא עונה: "יא חרה, אתה לא יודע שכשאתה במילואים אני מביאה את אמא שלי?" הבין הבעל כי תקע את חמתו הפולניה, רץ לחדר השינה, מדליק את האור ואומר "יא בהמה, את לא מתביישת? אני מזיין אותך במחשבה שאת אשתי ואת לא אומר מילה?" עונה לו חמתו: " 20 שנה אנחנו לא מדברים אז עכשיו אני אדבר אתך?"
 

באיה

New member
ידעתי שהאיגן מיגן הזה לא

יתאפק וידחוף גם משהו משלו נגד הפולניות.
 

gdola

New member
עוד בדיחה על פולניה...

פולני אחד מביא הביתה לאימו שלושד בחורות ואומר לה:"אמא,אחת מהבחורות האלו היא הכלה שלי לעתיד ! נראה אם תנחשי מי זו". אמו הפולניה פותחת זוג עיניים מסתכלת על כל אחת ובוחנת אותן אחת אחת. אחרי כמה זמן ניגש הבן ושואל : "נו,את יודעת?" אומרת האם: "כן ,זו הבחורה האמצעית!" אומר לה הבן:"כל הכבוד! איך ידעת?" עונה האם: "מהרגע הראשון לא סבלתי אותה"...
 

gdola

New member
ועוד בדיחה...

שאלה: למה פולניה רואה סרט כחול עד סופו? תשובה: כי היא מקווה שבסוף הם יתחתנו... מהלך החיים של אישה פולניה: 1.חולה 2.חולה מאוד 3.חולה מאוד מאוד 4.גוססת 5.אלמנה
 

באיה

New member
גם את "ברוטוס" אני מקווה שאת מבינה

את כוונתי. זה מהקלסיקה - יוליוס קיסר
 

באיה

New member
ענת, את גדולה, איפוא מצאת את האתר

הזה, מגניב, יהיה לי כבר הרבה חומר לקרוא ולצחוק. ולגברים האלה ההונגרים שפה, אני לא מרשה להם
לקרוא את זה, כי אחר כך יהיה להם עוד חומר לצחוק עלי. רק אם תעיזו להרגיז
את "פאני זוש´ה" כלומר אותי, תקבלו נזיפה חדשה ולא אגלה איזו.
 

אני ענת

New member
קראתי את זה בפורום אחר וצחקתי...

באיה, אני לא אראית לגברים ההונגריים שפה אבל כאישה הונגריה מבטיחה לא להרגיז אותך. אגב, קראת את "זוש´ה לא נותנת"?
 

סיאט

New member
אמא באיה מה שלומך?אייך המרגש?

לקחתי פסק זמן קטן מהאינטנטנט .
ופיספסתי את דודי משגע אותך
. תמסרי לו שהוא יכול לשגע אותי מתי שהוא רוצה
וואו שמת לב כמה מצטרפים חדשים הגיעו איזה כייף המשפחה הולכת וגדלה נראה לי שמפגש הבא נצטרך לסגור מקום
אבל זה אחללה וממש משמח. אני מקווה שאת בסדר שולחת
ות
 

באיה

New member
היי סיאט, המרגש מצוין

נכון משפחתנו בפורום גדלה, והראיון שלי למפגש בקנה מידה גדול הוא לעשות פיקניק באחד היערות ברחבי הארץ, כמובן כאשר מזג האוויר קצת יתחמם. אני חושבת שכדאי לנו לסגל את המנהג הזה, מפני שפיקניק מגבש נהדר, אפשר לשלב טבע, אוכל, מוסיקה וכו..........(וגם שידוכים) ותחשבו על זה
 
למעלה