אמן חושים מומלץ – הדרך שלכם להשאיר את האירוע שלכם בזיכרון של כולם!

תוכן-מקודם

Member
מנהל
businessman-smoky-room.jpg
קרדיט תמונה FREEPIK

לא הרבה פעמים במהלך חיינו אנחנו צריכים לארגן ולהפיק אירוע, אך כאשר יש סיבה למסיבה – תינוק חדש נולד במשפחה, ילד שמגיע לבגרות וחוגג בר מצווה, אמא או סבתא אהובה ויקרה שחוגגת יום הולדת עגול ומכובד, אז אנחנו מוצאים עצמנו במרוץ נגד הזמן. בתוך מספר שבועות אנחנו צריכים כבר לסגור מקום, לסגור קייטרינג, לעשות רשימת מוזמנים, לפתוח קבוצת וואטסאפ או אולי רשימת תפוצה ומה עם תפאורה ומה עם מוזיקה וצלמת? בקיצור, הפקה של אירוע היא בהחלט עניין רציני ורצוי שיהיה לכם מספיק זמן פנוי כדי לנהל את זה בעצמכם ולא לשכור שירותי הפקה.

רוצים לשמוע סוד? מכל הדברים החשובים שמנינו כאן, לאחר שיסתיים האירוע הזיכרון הכי חזק מהאירוע, אותו זיכרון שייצרב בליבם של האנשים שהזמנתם לא יהיה מסלט החצילים המדהים שהוגש להם וגם לא צבע המפית או סוג האלכוהול ייחרט בזיכרונם של האורחים, מה כן ייזכר אתם שואלים? האורחים שלכם יזכרו היטב את התוכן שהוגש להם או איך שחלק מהאנשים אוהבים לכנות זאת – החלק האמנותי! ככל שהתוכן (החלק האמנותי באירוע) יהיה יותר יוצא דופן, יותר איכותי, יותר מפתיע ויותר יוצא מגדר הרגיל – כך האירוע שלכם יישאר וייזכר בליבם של האנשים, אותם אורחים יקרים שהגיעו לשמח אתכם.

המופע שידהים את כל אורחי האירוע​

אסף סלומון הוא אמן חושים מומלץ ומהמקצוענים בישראל ומציע תכנית אמנותית לאירוע שלכם שתשאיר את האורחים שלכם בפה פעור. כמובן שאנחנו כבר עוד מעט מסיימים את שנת 2022 ולהפתיע אנשים בתקופה זו בחיים זו כבר איננה משימה כל כך פשוטה בכלל, הלוא רשת האינטרנט מלאה באינספור סרטונים ותכנים שמדהימים אותנו מידי יום. ובכל זאת, עוד לא נולד האדם שהיה במופע של אמן חושים מומלץ כמו אסף סלומון שלא נדהם.

ובכן, מה שמייחד מופע של אמן חושים, כמובן כאשר מדובר במופע של אמן חושים מומלץ, מקצוען ואיכותי, הוא השילוב של הקהל לכל אורך המופע. נסו להיזכר במופעים שצפיתם בהם באירועים שונים, האם המופעים שיתפו את הקהל ואתכם? האם אתם כקהל הייתם פאסיביים? ועכשיו לאחר שנזכרתם, נסו לחשוב, איזה מהמופעים נשאר חקוק בזיכרונכם חזק יותר? המופע בו הקהל (אתם) היה חלק בלתי נפרד ממנו או המופע שבו הייתם קהל פאסיבי? כמובן שככל שהקהל מעורב יותר, כך החוויה נצרבת יותר בזיכרון. אמן חושים מומלץ שתזמינו אליכם לאירוע בהחלט ישאיר לכל האורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת מהצעיר ביותר ועד המבוגר ביותר.

איך מתאימים את סוג המופע כאשר הקהל בגילים שונים?​

נכון, באירועים כמו בר מצווה, בריתות ובאופן כללי באירועים משפחתיים הקהל הוא מגוון מבחינת הגיל, אפשר למצוא ילדים קטנים שיושבים ליד סבתא רבא או סבא רבא. לכן, חשוב מאוד שאותו אמן חושים שהזמנתם ידע לבנות מופע שיענה לצורכי הקהל כולו ולא יקפח אף אחד מהאורחים שלכם וזאת רבותיי, מלאכת מחשבת שרק אמן חושים עם מספיק ניסיון ומקצוענות יכול לעמוד בה באופן כזה שהקהל ישאר עם העיניים והריכוז לכיוון הבמה לאורך כל זמן המופע.

ככלל מופעי אמנות חושים באירועים בעלי קהל יעד מגוון, משלבים הן מופעי קוסמות המתאימים לגיל הצעיר יותר והן מופעי טלפתיה מתוחכמים יותר שמושכים את הקהל הבוגר יותר. בנוסף לכך, אמן חושים מומלץ ומקצוען מוכרח להיות אדם כריזמטי שסוחף אחריו אנשים בקולו ובאנרגיה שלו, מופע טלפתיה וקוסמות הוא מופע בקצב גבוה, מלא אנרגיה וחשמל באוויר, אמן חושים שאיננו מקצועי או שלא ניחן בכריזמה והאנרגיה התואמת לסוגי המופעים הללו עלול להוביל את האירוע שלכם לכישלון, לכן חשוב לבחור אמן חושים עם הרבה המלצות שיסחוף אתכם ואת האורחים שהזמנתם הן על ידי מופע איכותי והן על ידי כישרון וכריזמה ייחודיים. חפשו אמן חושים מומלץ ותבטיחו לעצמכם אירוע בלתי נשכח שייזכר גם על ידי כל האורחים מהצעיר ביותר ועד המבוגר ביותר לאורך שנים.
 
למעלה