אממ אני חולה, ובא לי צומי..... תתנו לי? שב"ש
א אבודה פה New member 3/9/10 #2 מה קרה?? אולי זה עקב עומס דת או שזה הזמן של כיבוי 'אורות'?? חח.. בכל מצב קבלי
ח חצויה19 New member 3/9/10 #3 חח יותר נראלי משו מקולקל.. או הריון... בחילות וסחרחורות זה סימנים של הריון... רק אין לי מושג מתי ואיך זה קרה..
חח יותר נראלי משו מקולקל.. או הריון... בחילות וסחרחורות זה סימנים של הריון... רק אין לי מושג מתי ואיך זה קרה..
א אבודה פה New member 3/9/10 #7 אני הולכת על האופציה הראשונה.. אין מה לעשות.. ככה זה כשנכנסים בפרוטקציה למרות שאין מקום.. מה שנשאר בשבילך זה רק האוכל משבוע שעבר..
אני הולכת על האופציה הראשונה.. אין מה לעשות.. ככה זה כשנכנסים בפרוטקציה למרות שאין מקום.. מה שנשאר בשבילך זה רק האוכל משבוע שעבר..
ח חרדי בבית הלבן New member 3/9/10 #11 אני הולך על האופציה השניה. תקבעי מהר תור להפלה. /tapuzforum/images/Emo3.gif
ח חצויה19 New member 3/9/10 #16 נחכה לחודש שאפשר לדעת מין.... אם זה בן אני מפילה... פייייי כמה שטויות
ח חרדי בבית הלבן New member 3/9/10 #17 כן. מזל שאמרת בהתחלה שאת לא מרגישה טוב. /tapuzforum/images/Emo8.gif
ח חצויה19 New member 3/9/10 #13 בא לי רק חיבוקי, מוצצי נומי נומי ולישון חח מישהי מהצוות באה לדבר איתי.. חשבה שאני חוזרת בתשובה.... ואז קלטה שאני לא התחלנו לדבר על סמינרים וכו'.. ואמרתי לה שיעשו גם שבתות כאלה לחרדיות...
בא לי רק חיבוקי, מוצצי נומי נומי ולישון חח מישהי מהצוות באה לדבר איתי.. חשבה שאני חוזרת בתשובה.... ואז קלטה שאני לא התחלנו לדבר על סמינרים וכו'.. ואמרתי לה שיעשו גם שבתות כאלה לחרדיות...