אממ

מה קרה??

אולי זה עקב עומס דת
או שזה הזמן של כיבוי 'אורות'?? חח.. בכל מצב קבלי
 

חצויה19

New member
חח

יותר נראלי משו מקולקל.. או הריון... בחילות וסחרחורות זה סימנים של הריון... רק אין לי מושג מתי ואיך זה קרה..
 
אני הולכת על האופציה הראשונה..

אין מה לעשות.. ככה זה כשנכנסים בפרוטקציה למרות שאין מקום.. מה שנשאר בשבילך זה רק האוכל משבוע שעבר..
 

חצויה19

New member
נחכה לחודש

שאפשר לדעת מין.... אם זה בן אני מפילה... פייייי כמה שטויות
 

חצויה19

New member
בא לי רק

חיבוקי, מוצצי נומי נומי ולישון חח מישהי מהצוות באה לדבר איתי.. חשבה שאני חוזרת בתשובה.... ואז קלטה שאני לא התחלנו לדבר על סמינרים וכו'.. ואמרתי לה שיעשו גם שבתות כאלה לחרדיות...
 
למעלה