אממ,סתם כי משעמם לי..

ironmaiden4

New member
אממ,סתם כי משעמם לי..

זה מלפני איזה חודש וחצי,אותם מדרגות,כל מכה בקסייד פליפ נוחת ועף.
 

ironmaiden4

New member
3 רווח 1

זה דיי עלוב וישן אבל התגעגעתי ללהעלות דברים..ובינתיים אין צילומים,למרות שאני עובד על משהו עכשיו.
 

eric kossston

New member
בואנה... נראה לי אבי לוזיה גנב לך א

את הכובע... בכל הסרטים יש לו ת'כובע הזה!
 

ironmaiden4

New member
שיואו ת'ם לא מאמינים מה מצאתי!

יותר נכון קיבלתי מאיזה מישהו,צילומים שלי ושל חברים שלי שהתחלנו לסוע על סקייט,לפני איזה שנה וחצי.. משהו בלתי ייאמן,דוגרי יש שם זיופי תמונות,הולי מעל סקייט שוכב,כל מיני שטויות של מתחילים..זה הדבר הכי מצחיק בעולם לראות איזה מדרגה שהייתי יורד כ'דרופ והיום אני מביא אותה סוויט'ץ אוסי.
 

eric kossston

New member
דוגרי... אין דבר יותר מצחיק מלראות

תמונות fake ישנות... וגם זיופים שאז נראו לא הגיוניים כאלה שהיום הם קלילים.... למרות שהתמונות שלי תמיד נראות כמו זיופים (אני מדבר על תמונות של עכשיו) ודווקא כשאני מזייף זה יוצא אמיתי...
 
למעלה