אממ... לא יודע עם זה הפורום אבל-

Guardian Ang3l

New member
אהה? מה קשור?

זה כמו שהוא יזמין אותה לוודקה רדבול רק יותר טעים...
 

Guardian Ang3l

New member
בעיקרון...

לא ניסיתי להצחיק... אבל אם זה עשה לך את זה שיהיה בכייף
 

fireballfxp

New member
חחחחחחחחחח יא קרוע...

סקס על החוף זה שם של קוקטייל חחחחחחחחחחחח
 

zapww

New member
ואני בטוח שהבחורה יודעת את זה..

יש גם משקה אורגזמה לא?
 

dolevgo1

New member
אממ... לא יודע עם זה הפורום אבל-

יש לי בעיה ממש רצינית, אני לא ממש טוב עם בחורות. יש לי חברים שכל הזמן מוצאים חברות במסיבות ורק אני לבד! אולי למישהו יש טיפים? איך לגשת אליה? מה בנות אוהבות וכו'? אני ממש מעריך את העזרה שלכם תודה!
 

Guardian Ang3l

New member
כן../images/Emo99.gif

טעים טעים אבל לא ממש מביא ראש
אבל סבבה
 

BreakingMeDown

New member
אמ..

זה גם תלוי בגיל.. ואני מציע שתתחיל עם.. אה.. "היי.. מה נשמע?" שמע זה לא יבוא אליך פתאום.. מה זה מכירים חברות במסיבות? הם פשוט נהיים חברים ברגע שהם מכירים? זה לא ככה.. קודם מכירים אותן יותר טוב.. בקשר של ידידות. זה לא תמיד ככה אבל לדעתי קשר טוב צריך להתבסס על ידידות.. כדי להכיר את האופי. אחרת יש סיכוי שזה יגמר מהר וסתם יפגעו. אבל מה אני מדבר? יוצא מהנושא.. אבל שמע, אם אתה רוצה לבוא למישהי ולהתחיל שיחה.. אז זה "היי.. קוראים לי XXX מה נשמע?" או שתבקש מחברים שלך לעזור לך אם זה לא בא אליך בקלות.. יש גם כאלה שיותר קשה להם.. תבקש מחברים שלך שיעזרו להתחיל שיחה ואז פשוט תזרום.. תהיה עצמך..
 

fireballfxp

New member
חחח אחי זה שנים של ניסוי וטעיה!!

חחחח שמע אתה רואה מישהי שנראית טוב בעינייך, ניגש לתחום של השדה ראיה שלה..מסתכל עלייה רואה שהיא שמה לב אלייך, מחייך..ניגש לרקוד איתה!! R & B FOR LIFE!! שחורה בנשמה!! חחח בקיצור תזרום איתה בריקודים, לא זורם לך בריקודים תפתח איתה שיחה.. במסיבה אם אתה רוצה לתפוס בחורה אז השיחה חייבת להיות כזאת שתגרום לה לצחוק, בד"כ מומלץ לצחוק ביחד על אנשים שרוקדים מצחיק בסביבה שלכם, מניסיון!! אח"כ אתה יכול להזמין אותה לאיזה "סקס על החוף".. חחח בהצלחה! :)
 
כנס מותק..

תקשיב נשמה זה נורא פשוט..אתה רואה מישהי במסיבה נדלקת עלייה או משהו לך תירקוד איתה,ואל תפחד מיסירובים כי יש מלא בנות שמסרבות שירקדו איתן.. פשוט לך תנסה לא הולך לא נורא.. או שפשוט תשאל אותה:"את מאמינה באהבה ממבט ראשון?או שאני יעשה עוד סיבוב ואחזור? זה במיקרה שאלה של ערסים.. מקווה שאתה לא כזה..חח בכול מיקרה עם תנסה לפתח שיחה איתה אני בטוחה שהיא ציזרום איתך.. אתה אפילו יכול ללכת לזאת שנידלקת עלייה ולבקש טלפון.. בכול מיקרה נשמה,שיהיה לך בהצלחהההה ושתדע גם עם לא הולך לא נורא.. יהיו עוד המון פעמים פורים שמח -(",")-
 

fireballfxp

New member
שני דברים!!

1. תגידי חמודה זה כאב לך? כשנפלת מגן עדן??? :p 2.יש לי מחר מבחן ואני חייב להוציא תסכול!!!!!! אז קודם כל קבלו נוסחא ל: שונות משותפת של שני נכסים(יכול להיות של כל דבר בעולם): δ(Rp)=[W²aδ²(Ra)+ W²bδ²(Rb)+ 2WaWb*cov(Ra, Rb)]½ כשאר cov(Ra, Rb)= ƒ(Ra , Rb)δ(Ra)δ(Rb) חחחח ולסיום משפט שיסדתי והכחתי!!! מצורף בתמונה!!
 
למעלה