פרינסס עם מחשוף
New member
אממ יש לי שאלה
אחלה פורופ דרך אגב אז ככה תמיד שאני מאפרת את העיניים ויוצאת לאנשהו אחרי שעה האיפור כבר לא נראה אותו דבר כמו שהתכוונתי למשל שהצללית קצת ירדה וכאלה אז מה למה זה ככה ינעל העולם מה אני צריכה שים איפור עם טמבור???
אחלה פורופ דרך אגב אז ככה תמיד שאני מאפרת את העיניים ויוצאת לאנשהו אחרי שעה האיפור כבר לא נראה אותו דבר כמו שהתכוונתי למשל שהצללית קצת ירדה וכאלה אז מה למה זה ככה ינעל העולם מה אני צריכה שים איפור עם טמבור???