אממ... אני חדשה כאן...

WiNtEr-TeArS

New member
אממ... אני חדשה כאן...

תמנעו מלשלוח לי הודעות נאצה, בבקשה... אבל, לא יכולתי להימנע מלפרסם את דעתי ברבים... אנחנו נולדים, חיים, מתים. את מי מעניין בכלל מה עשית בשלב האמצעי הזה איפשהו בין `לידה` ל-`מוות`? אחד, נולד לאם חד-הורית בפתח-תקווה, נהייה הומלס. יום אחד, בעודו ממיין לעצמו פסולת אורגנית מהמכולה, באו כמה ערסים וסתם בשביל הכיף, דקרו אותו למוות. מת הבנאדם. למישהו אכפת? לא, מן הסתם. לעומתו, ובאותו יום, קם אחד מהרצליה, שעשה עם עצמו משהו בחיים- הקים חברת סטארט-אפ, התעשר, נכנס למכונית מוכן ומזומן לעוד יום שגרתי של עניבות וחליפות מחוייטות, ו->בום<, שיכור שנהג בלי רישיון אפילו התנגש במכונית שלו וההוא מת על המקום. ממש משנה. בעוד כמה שנים שניהם יהיו רק עוד שני שמות על שתי מצבות באותו בית קברות, אחד ליד השני. ותגידו מה שתירצו על `ההווה` ועל `אנחנו כאן ועכשיו, מה לעשות`... ובכל זאת.
 

העצלנית

New member
אז מה את אומרת בזה?

לא לנצל את הזמן זבין הלידה לבין להיות סתם מצבה. לא להנות ממה שקיבלנו החיים. לחשוב תמיד תמיד רק על הסוף ושאין הווה. זה הרושם שאני קיבלתי אם זה משהו אחר תקני אותי
 

WiNtEr-TeArS

New member
תודה

כן, את צודקת.. רבתי עם חברה טובה שלי ופרקתי את זה בצורת `למה אנחנו כאן בכלל`?... נרגעתי, תודה. הרבה מזה בזכותך, אני מניחה :)
 

העצלנית

New member
אין בעיה בשמחה :cool:

באמת נראה לי לא הגיוני שאלה דעות של מישהו. בת כמה את? ואני גם חייבת לציין שאת כותבת ממש טוב
 

WiNtEr-TeArS

New member
למה חייבים כותרות??

תודה רבה! ברגעים אילו ממש אני מנסה לאתר הודעות שלך.. בלי הרבה הצלחה... חבל שרק עכשיו גיליתי את הפורום הזה.. כמה זמן את כבר כאן..?
 

העצלנית

New member
:cool: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לא חייבים. אני לכתוב ממש התחלתי אתמול אבל מאז צברתי 20 ומשהו הודעות. הפורום דיי חדש ככה שלא נורא. ודרך אגב לפני שנירצח על הודעת צ`אט יש לך איי סי קיו? אם כן שלי 119316861 צרי קשר. ואגב אני לא כותבת משהו אני ממש גרועה בזה ככה שאין לך מה לחפש חבל.
 
למעלה