אמממ... ובכן...

אמממ... ובכן...

שבת שלום לכולם.. ו... עכשיו חזרתי מהעבודה, אני נכנס לפורום, ו.... רואה הרבה יותר מדי כאלה:
, ופחות מדי
או
מי יכול להסביר לי למה? אקס, המותש
 
חיפושיטי!!

מה שלומך? תראי מה מצאתי!! >מוציא בזוקה< זה שלך, לא? אה, ו... שבת שלום!!!
 

חיפושיט

New member
חיחיחיחיחיחיח

לא,.,.,., זה לא שלי <עם העיגול הצהוב מעל הראש> לא יודעת איך זה הגיע לכאן! שבת שלום
 

candybox

New member
עשחעגוו שלי.....

יא ממי ממי ממי ממי שכמוך!!!
שתהיה לך אחלה שבת יא בונבון! אוהבת...
 

hili21

New member
אקס....

למרות שאני קצת עצובה ומאוכזבת מאנשים פה.. זה בשבילך..
מהילי שניצחה במשפט שלנו..21 ואתה יודע את זה!!!
 
להילי!!!

יאא!! למה את עצבובית, ומאוכזבת מאנשים פה? תחייכי!!! הנה, ככה:
מאקס, שיגיש ערעור, ויזכה בו, השחור
 

hili21

New member
אקס!!

אני יודעת ששיגעתי אותך היום לגמרי.. למרות שאתה כבר די רגיל לזה..עד כמה שזה אפשרי... אז רציתי להגיד לך תודה. ואני מקווה שתחזור כבר..כי אני מחכה לתגובה.. והינה חיבוק גדול ממני..
חולה עלייך תמיד! מהילי21
 
למעלה