אמממ... ובכן... שבת שלום לכולם.. ו... עכשיו חזרתי מהעבודה, אני נכנס לפורום, ו.... רואה הרבה יותר מדי כאלה: , ופחות מדי או מי יכול להסביר לי למה? אקס, המותש