אמממ היי

אמממ היי../images/Emo9.gif

וואוו שנים לא ביקרתי כאן! אני במקום הנכון? כנראה שכן אם הפורום רועש לו כמו הפעם האחרונה שהייתי כאן. ערב טוב וחורפי
ו
זה מתכון טוב לחורף חמים או לרעלת סוכר?
 
למעלה