אמירה

Iris G

New member
אמירה

1. לא הבנתי את ההוראות של העוגה: לשים פירות ועלהם לפזר את הקרם. מאיפה בא הקרם. תשובה מהירה כי כבר הקצפתי את הגבינה 2. שולחת ישירות (צריכה לשלוח משהו לאחותי, תודה)
 
למעלה