תשמע
למרות האמור בלינק (קראתי כבר שפרסמת לראשונה) זה לא ממש משנה או מזיז לי. עם KSP אין לי בעיה מיוחדת,קניתי אצלם אפילו את המחשב נייח שלי.למרות שיש פה ושם כל מיני שמועות עליהם. אך לגבי אייבורי,שמעתי כ"כ הרבה דברים רעים עליהם,כ"כ הרבה אנשים נפגעו מהדרעק שהם מוכרים (בינהם גם קרוב משפחה שלי שנשבע שכף רגלו לא תדרוך שם). כל עוד יש לי כוח,אני הזהיר כל מי שחושב אפילו לקנות שם מחשב כזה או אחר,ואייבורי יכולה לשבת לי על ה@#$. זו מדינה חופשית ודמוקרטית,מותר לי להתבטא במה שאני חושב ומרגיש,אני לא מטיף לשרוף אותם או משהו כזה וכל מה שאני אומר נכון. השרות שהם נותנים הוא פשוט גרוע ואני לא מזכיר את המוצרים שהם מחזיקים שם.זו בעיה שלהם ולא שלי. במקום שהם יתעסקו בתביעות וכו' עדיף שיתמקדו בשיפור השירות שלהם אם הם רוצים הם מוזמנים לתבוע אותי.