אמיגוס מיוס......../images/Emo7.gif
יי דוס דיאס כסטו סופריאנדו מוי מל קון אל מחשב מאסטה אזינדו מוי פנה פרה אבריר אי ויניר פינה כי אי פרה סקריבירבוס,אייר לנוצ´ה נונקה נו אביו ונטאנס פינה כמאינירבי אי לו אסרי אל מחשב אי מחואי הדורמיר, אי אוי דוס אורס מספינקו אל שעון זמן קומו און קלבו אי נו דיו אבריר וונטאנס,כדה קוזה מסה סוריאנדו אורס אי מסטה דנדו אינירבוס, נו סה קומו סאטקנה איסטו נו מנטיינדו דמחשבימיס אי טראר אונו טכנאי אז מוי קרו,אי יו סין מחשב נו פואדו קלה כמאסנטה און פוקו אין אל מחשב קדה דייה כמפסה לאורה, אי אגורה סטו מוי מל נו סה קואנדו סבה דזמיאר אטרונה ווס כמו אייר. בקצרה מיזה יומים שהמחשב שלי חולה ועושה בעיות לא מצליחה להיכנס לא נפתחים חלונות,אתתמול בכלל הוא שווק חיים ולא הסכים לפתוח שום מסך התיאשתי לאחר שעות והלכתי לישון,היום משעה שש בבוקר שהידלקתי שוב לנסות ועד עכשו השעון זמן הייה תקוע כמו מסמר ולא נתן לפתוח שום חלון(כשהשעון זמן תקוע בלתי אפשרי להמשיך הלאה) הישארתי אותו כך במשך שעתים עד שהוא התאפס וניסיתי להתחבר ואני פה,לא יודעת מתי הפעם הבאה שהתעלף המחשב שוב. ולהביא תכנאי זה יקר וכבר הבאתי פעם אך לא יכולה לעמוד בהוצאות אלו שוב ובשבילי מחשב זה אוויר לנשימה לא יכולה לתאר את עצמי בלעדיו, ולכן מאוד עצובה שהדבר היחיד שאני נהנת מימנו גם עושה לי בעיות. אז אם מבינכם מישהו מבין ומעונין לעזור אז צרו קשר בבקשה.
יי דוס דיאס כסטו סופריאנדו מוי מל קון אל מחשב מאסטה אזינדו מוי פנה פרה אבריר אי ויניר פינה כי אי פרה סקריבירבוס,אייר לנוצ´ה נונקה נו אביו ונטאנס פינה כמאינירבי אי לו אסרי אל מחשב אי מחואי הדורמיר, אי אוי דוס אורס מספינקו אל שעון זמן קומו און קלבו אי נו דיו אבריר וונטאנס,כדה קוזה מסה סוריאנדו אורס אי מסטה דנדו אינירבוס, נו סה קומו סאטקנה איסטו נו מנטיינדו דמחשבימיס אי טראר אונו טכנאי אז מוי קרו,אי יו סין מחשב נו פואדו קלה כמאסנטה און פוקו אין אל מחשב קדה דייה כמפסה לאורה, אי אגורה סטו מוי מל נו סה קואנדו סבה דזמיאר אטרונה ווס כמו אייר. בקצרה מיזה יומים שהמחשב שלי חולה ועושה בעיות לא מצליחה להיכנס לא נפתחים חלונות,אתתמול בכלל הוא שווק חיים ולא הסכים לפתוח שום מסך התיאשתי לאחר שעות והלכתי לישון,היום משעה שש בבוקר שהידלקתי שוב לנסות ועד עכשו השעון זמן הייה תקוע כמו מסמר ולא נתן לפתוח שום חלון(כשהשעון זמן תקוע בלתי אפשרי להמשיך הלאה) הישארתי אותו כך במשך שעתים עד שהוא התאפס וניסיתי להתחבר ואני פה,לא יודעת מתי הפעם הבאה שהתעלף המחשב שוב. ולהביא תכנאי זה יקר וכבר הבאתי פעם אך לא יכולה לעמוד בהוצאות אלו שוב ובשבילי מחשב זה אוויר לנשימה לא יכולה לתאר את עצמי בלעדיו, ולכן מאוד עצובה שהדבר היחיד שאני נהנת מימנו גם עושה לי בעיות. אז אם מבינכם מישהו מבין ומעונין לעזור אז צרו קשר בבקשה.