אמולציית פלייסטיישן 2

AxBattler

New member
אמולציית פלייסטיישן 2

בעקבות ההתקדמות הרבה באמולציה של הפלייסטישן 2 בכלל ובאמולטור PCSX2 בפרט, הוחלט להוסיף את קונסולת ה 128 ביט של סוני לאתר! ראו כאן: www.vgfreak.com/consoles/allconsoles.htm
 

freak2100

New member
חשבתי שאתם מדברים רק על

קונסולות קלאסיות - ישנות.... ובכל מקרה, אני די בטוח שזה לא חוקי
 

I d a n a

New member
אמולטורים

זה דבר חוקי(כל עוד אין בהם Bios אם צריך כאלו). מה שלא חוקי זה המשחקים עצמם בגירסאות שלהם של ה-Rom/Iso וכו'.
 

AxBattler

New member
אמולטורים הם חוקיים לחלוטין

ואתה יכול להשתמש בהם (עם הביוס!) אם יש לך את הקונסולה המקורית. בנוסף, הרצת דיסקים מקוריים על אמולטור היא חוקית לחלוטין גם כן. בית משפט בארה"ב קבע את זה בכמה ערכאות ארבע פעמים ברציפות (!!!) בתקדימים של המשפטים של סוני נגד בלים.
 

BLidor

New member
שניה....

הנה המשקפיים
(אל תקחו את זה קשה אני לא מרכיב כאלה... אני סתם אהבל)
 

Hijin Ketsusou

New member
הנתונים על המערכת לא נכונים.

הנתונים שם זה רק ההגזמות שסוני נתנה לפני שהפלייסטיישן 2 יצא... כמו שהיא עושה עכשיו על הפיאספי.. הcpu הוא 294.912 MHz, והגרפיקה זה 66 מיליון פוליגונים לשנייה, לפי האתר של סוני. וגם בחלק על הגיים קיוב רשום שהוא רק 64 ביט, אבל הוא גם 128. ועכשיו שבדקתי, מצאתי למה כתוב שלגיים קיוב יש רק 12 מיליון פוליגונים לשנייה, ואצל הפי אס 2 כתוב 66 מיליון, אבל לגיים קיוב יש גרפיקה יותר טובה...: בגלל שאתה מקבל 12 מיליון פוליגונים בגיים קיוב באמצע _משחק_. בפלייסטיישן אתה מקבל 66 מיליון פוליגונים אם אתה בוהה במסך ריק ועושה בדיקה לחומרה.... D-: סוני המטומטמים...
 

yoo

New member
בולשיט!

הקיוב הוא 128 וזה ידוע... עובדה שהגרפיקה בו מתעלה פי כמה על זאת של ה PS2 ממך לא הייתי מצפה לשמוע דבר כזה...
 

AxBattler

New member
להלן הבולשיט הרשמי של נינטנדו:

MPU ("Microprocessor Unit")* : Custom IBM Power PC "Gekko" Manufacturing process : 0.18 micron IBM copper wire technology Clock frequency : 485 MHz CPU capacity : 1125 Dmips (Dhrystone 2.1) Internal data precision : 32-bit Integer & 64-bit floating-point External bus : 1.3GB/second peak bandwidth (32-bit address space, 64-bit data bus 162 MHz clock) Internal cache L1: instruction 32KB, data 32KB (8 way) L2: 256KB (2 way) או יותר מסודר: IBM Gekko CPU • PowerPC • 485 MHz • 32-bit integer • 64-bit floating-point • 64KB L1 cache (32KB instruction + 32KB data) • 256KB L2 cache • 1125 Dhrystone 2.1 MIPS • 1.94 GFLOPS CPU external bus • 64 bits wide • 162 MHz • 1.3 gigabytes per second bandwidth
 

Hijin Ketsusou

New member
המממם, בולשיט... ../images/Emo105.gif

טוב, עשיתי קצת מחקר, ומסתבר ש128 ביט זה פשוט כינוי לדור הזה של קונסולות, וזה לא ממש מדוייק,למרות שהחברות עצמן מעודדות את זה. הביטים האלה, זה יחידות החישוב של המעבד, אבל זה לא מדוייק כי בסי פי יו של כל המערכות העדכניות יש יחידות של 64, ו128 ועוד. טוב, בכל מקרה, נראה לי שהמידע שיש עכשיו באתר זה מדוייק, עם כל הבלבול.
 

yoo

New member
אז אם הקיוב הוא 64 אז...

תסביר לי בבקשה למה אני רואה הבדל גדול מאוד בין אוקרינה אוף טיים לסופר מריו סנשיין?
 

dunay

New member
128 או 68 ביט אינו נגזרת ישירה

להבדל בין המערכות...כך רק גרמו לנו לחשוב.... תכלס גם xbox הוא "128 ביט" כמו הפליסטיישן, והוא מתעלה עליו בהרבה ביכולות העיבוד שלו... ואם כבר, מישהו יכול להסביר מה הקטע של הביטים? 64 ? 128 ? במחשב לא מדברים בביטים על מהירות חישוב...מדברים על זיכרון ומעבד...
 

I d a n a

New member
אתה מוזמן להסתכל בפרטים האלו...

אבל אל תסמוך על זה יותר מידי. באופן כללי-128 Bit זה כינוי לדור הנוכחי. המודרני. אני יודע את זה מתחרות המשחקים ב-Gamefaqs שהייתה לפני כמה חודשים טובים. תחת 128 Bit נכנסו גם משחקי המחשב החדשים.
 

I d a n a

New member
שכחתי את הלינק...

http://www.us.playstation.com/consoles.aspx?id=2/info/415007657.html
 

yoo

New member
לא ממש מאמין לזה...

אין סיכוי שהפלייסטישן 2 חזקה מהגיימקיוב. פשוט רואים את זה על המשחקים, ועל המשחקים שיש להם גרסאות גם לגיימקיוב וגם לפלייסטישן 2 (חוץ מספלינטר סל אולי P: )
 
למעלה