במידה ואני בוחרת להשתמש בחתימה באמוטיקונים "עונתיים" (לדוגמה, אלה שנוספו עכשיו לט"ו בשבט) האם הם ימשיכו לשרוד בתור חתימה גם לאחר שיוסרו מהמערכת? והאם ניתן להמשיך ולהשתמש בהם בהודעות??
האמוטיקונים יישארו בחתימה גם לאחר שיוסרו מהרשימה, עד לעדכון הבא של הכרטיס האישי. אם תעדכני את הכרטיס לאחר שאמוטיקונים הוסרו מהרשימה, הם כבר לא יופיעו בחתימה. לאחר שהאמוטיקונים מוסריךם מהרשימה לא ניתן להשתמש בהם בהודעות.