אמוטיקונים בחתימה

  • פותח הנושא bebo
  • פורסם בתאריך

bebo

New member
אמוטיקונים בחתימה

במידה ואני בוחרת להשתמש בחתימה באמוטיקונים "עונתיים" (לדוגמה, אלה שנוספו עכשיו לט"ו בשבט) האם הם ימשיכו לשרוד בתור חתימה גם לאחר שיוסרו מהמערכת? והאם ניתן להמשיך ולהשתמש בהם בהודעות??
 

פגעסוס

Well-known member
../images/Emo26.gif

האמוטיקונים יישארו בחתימה גם לאחר שיוסרו מהרשימה, עד לעדכון הבא של הכרטיס האישי. אם תעדכני את הכרטיס לאחר שאמוטיקונים הוסרו מהרשימה, הם כבר לא יופיעו בחתימה. לאחר שהאמוטיקונים מוסריךם מהרשימה לא ניתן להשתמש בהם בהודעות.
 
למעלה