אמדניאל ילדה בן

גילי י

New member
אמדניאל ילדה בן

הלילה בשעה טובה ומוצלחת אהובתי רק טוב והרבה שנה טובה לנו בסימן שגשוג,בריאות ופרות אהבה
 
איזה יופי, המון מזל טוב+++++

שמחה מאד לשמוע, ומאחלת פוסט קליל והשתלבות חלקה כצעיר האחים.
 

ל ג י

New member
מזל טוב ../images/Emo142.gif../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif

שיהיה פוסט קל, בריא ושופע חלב. ל ג י
 

דיא

New member
מזל טוב../images/Emo70.gif

שמחה מאוד להתבשר. וואו, שלושה בבית. זה מרגש (ומודה, אותי גם מלחיץ). מאחלת לך שיהיה קל, ונעים, ופשוט טוב.
 
מזל טוב ענקי!!! איך פספסתי?

אבל יש לי טירוץ, הייתה לי תקלה במחשב!!!!!!!!!!!! מזל טוב אישה מקסימה! המון אושר, עושר וכמובן נחת! חיבוקים מירי - RMMIRI לשעבר
 
למעלה