אמברוזיה... נרשמתי כבר די מזמן...והעלתי היום טרק... אבל..איפה הוא???
R rondadon New member 20/1/03 #1 אמברוזיה... נרשמתי כבר די מזמן...והעלתי היום טרק... אבל..איפה הוא???