אמא ״נעלמה״
אשמח לשמוע טיפים והמלצות למצבי. יש לי בת שנתיים ושמונה שמעולם לא נשארה בלעדי מהיום שנולדה. מדובר בילדה מפותחת ומבינה... מזה שבועיים אני מאושפזת לשמירת הריון וכנראה שאשאר באשפוז תקופה ארוכה. לבתי אני משתדלת שהשגרה תתנהל כרגיל ושסדר היום שלה לא ישתנה. מי שנמצא איתה זה אבא או סבתא והשאר כרגיל... בהתחלה אמרתי לה ש״התינוקת״ לא מרגישה טוב ולכן עלי להיות קרוב לרופא.בהמשך הרגשתי כי זה לא נכון שתינוקת שעוד לא הגיעה כבר לקחה לה את היחס מאמא...ורק אמרתי שכואבת לי הבטן... אנחנו מדברות בטלפון ואני מעודדת אותה לצייר לי וגם אני שולחת דברים קטנים. מקום האשפוז מרוחק והיא יכולה להגיע רק בסופי שבוע לבקר. אשמח לקבל טיפים נוספים איך לענות על השאלה: אמא למה את לא באה הביתה? או בואי ! תודה
אשמח לשמוע טיפים והמלצות למצבי. יש לי בת שנתיים ושמונה שמעולם לא נשארה בלעדי מהיום שנולדה. מדובר בילדה מפותחת ומבינה... מזה שבועיים אני מאושפזת לשמירת הריון וכנראה שאשאר באשפוז תקופה ארוכה. לבתי אני משתדלת שהשגרה תתנהל כרגיל ושסדר היום שלה לא ישתנה. מי שנמצא איתה זה אבא או סבתא והשאר כרגיל... בהתחלה אמרתי לה ש״התינוקת״ לא מרגישה טוב ולכן עלי להיות קרוב לרופא.בהמשך הרגשתי כי זה לא נכון שתינוקת שעוד לא הגיעה כבר לקחה לה את היחס מאמא...ורק אמרתי שכואבת לי הבטן... אנחנו מדברות בטלפון ואני מעודדת אותה לצייר לי וגם אני שולחת דברים קטנים. מקום האשפוז מרוחק והיא יכולה להגיע רק בסופי שבוע לבקר. אשמח לקבל טיפים נוספים איך לענות על השאלה: אמא למה את לא באה הביתה? או בואי ! תודה