אמא של...

Maya_L

New member
אמא של...

אני מקווה שכלם שם מרגישים טוב. החלמה מהירה. אני חושבת שהעוגה שהקדשתי לילדיך יערבו לחכיכם ותהיו בריאים במהרה. מאיה
 
למעלה