אמא מזוייפת?
מוצאת את עצמי בטלטלות עזות, בין התגברות חלקית לפחות לבין נפילות גדולות, בהן לא רואה את האור בקצה המנהרה. מרגישה ריקה, ככ ריקה. ואיך אישה ריקה יכולה לגדל ילדה? האין זה גזר דין נוראי לילדתי? הייתי מעדיפה להיות אמא מלאה, עם הרבה שמחה, עם תחומי עניין אמיתיים וכנים, ולא כמו שאני מרגישה עכשיו- מנסה להעביר את הזמן. לא יודעת איך לעשות זאת. כל רגע קטן של התאוששות מרגיש לי מזוייף.
מוצאת את עצמי בטלטלות עזות, בין התגברות חלקית לפחות לבין נפילות גדולות, בהן לא רואה את האור בקצה המנהרה. מרגישה ריקה, ככ ריקה. ואיך אישה ריקה יכולה לגדל ילדה? האין זה גזר דין נוראי לילדתי? הייתי מעדיפה להיות אמא מלאה, עם הרבה שמחה, עם תחומי עניין אמיתיים וכנים, ולא כמו שאני מרגישה עכשיו- מנסה להעביר את הזמן. לא יודעת איך לעשות זאת. כל רגע קטן של התאוששות מרגיש לי מזוייף.