אמא מזוייפת?

  • פותח הנושא zut
  • פורסם בתאריך

zut

New member
אמא מזוייפת?

מוצאת את עצמי בטלטלות עזות, בין התגברות חלקית לפחות לבין נפילות גדולות, בהן לא רואה את האור בקצה המנהרה. מרגישה ריקה, ככ ריקה. ואיך אישה ריקה יכולה לגדל ילדה? האין זה גזר דין נוראי לילדתי? הייתי מעדיפה להיות אמא מלאה, עם הרבה שמחה, עם תחומי עניין אמיתיים וכנים, ולא כמו שאני מרגישה עכשיו- מנסה להעביר את הזמן. לא יודעת איך לעשות זאת. כל רגע קטן של התאוששות מרגיש לי מזוייף.
 

m i c h a l i

New member
ספרי קצת...

מה המועקה? שתפקי אותנו מעט במה זה מתבטא... האם את עובדת כרגע? האם את גרה במקום משלך? האם הפחד הוא מהעתיד לבוא? יכולה כרגע רק לשלוח לך חיבוק מנחם
ולומר לך משפט שאולי נשמע נדוש אבל הוכיח את עצמו כמה פעמים בחיי... " תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר..." תחשבי על זה... והיי חזקה ...
 
חמודה, את מתגברת על פרידה

וזה תהליך ארוך וכואב וכמו שכבר אמרנו קודם, לא קשור להריון. ההורמונים והמצב רק מקשים על ההחלמה, אבל את ממש לא ריקה!! ואת לא גוזרת שום דבר על התינוקת! יש לך זמן להקהות את הכאב, ואחרי הלידה הלב יתמלא בכל כך הרבה, שלא יהיה מקום לכאב!! נכון, זה כואב עכשיו, זה יכאב הרבה זמן, כי עכשיו אין במה להתעסק חוץ מאשר בזה. העיסוק הבלתי פוסק בהריון - בלבד - בפרידה - בכאב - בשעמום - בריקנות, ודאי שיביא אותך למצבים כאלה. זכרי רק, שככל שהלידה תתקרב המצב ישתפר. החיוכים של אנשים ברחוב, התנועות של התינוקת בבטן, ההשתקפות שלך במראה - כל אלה יקהו את הכאב לאט לאט, ובמקומו תבוא ההתרגשות. אחרי הלידה, כבר לא יהיה מקום לכאב. אין חכם כבעל נסיון. אל תעני את עצמך, גם אני עיניתי את עצמי בחודשים הראשונים, וחברה כאן אמרה לי את מה שאני אומרת לך עכשיו. זו עצה יקרה מפז, ה-כ-ל ישתנה לאחר הלידה, יהיה לך את האושר הכי גדול בעולם, הפרידה תחוויר לעומתו. תחזיקי מעמד.
 

נירה63

New member
יהודית יקרה בוקר טוב לך.

מראש מתנצלת ,משום שאני בדרך לעבודה אבל...מבינה אותך מאוד מאוד...מבינה את התחושות ,את ההתלבטויות, את הכל אבל...יקירתי אין לך ברירה!! את נושאת ברחמך את פאר היצירה, את מתנת אלוה עבורך, את כל כל האור שבחייך את נושאת בתוך תוכך ...אז מה את רוצה להשבר?? את רוצה להביא לעולם ילדה אומללה שתסבול משום שלאמא שלה אין כוחות??? אולי זה נשמע קשה,לא יודעת מה תגידי...אבל...את חייבת לאסוף את עצמך...חייבת!!! כולנו כאן יכולים לתמוך ולהגיד מילה טובה ולחבק מקרוב ומרחוק אבל...אף אחד ואחת כאן לא יגדלו לך את הילדה המקסימה שלך...רק את ורק בכוחך לעמוד על רגלייך. ישנן שתי ברירות האחת ליפול והשנייה לקום,להחזק ולעמוד על רגלייך. האמיני לי מה שאני עברתי מעטות הן שעברו...לא מאחלת לאף אחת לעבור כאילו קשיים. וממעמקי הבטן אני מספרת,מבקשת מחזקת וממש צועקת אליך בבוקר זה, קומיייייייייי על רגלייך ולמען ביתלך ולמען עתידכן עמדי על הרגליים כבר!!!!!!!! הברירה השנייה היא ליפול,ואת זה את ודאי לא רוצה. מחיפה שולחית חך חיבוק ענק מלא אנרגיות מלא אהבה. זכרי אתן שתיים אינך לבד, קומו התקלחו אכלו טוב ויאללה השמש זורחת . יום נהדר שיהיה מלא אהבה פנימית שלך נירה.
 

יפיופי

New member
בבוקר זה שולחת לך../images/Emo24.gif

מצטרפת לכותבות מעלה אין ברירה עם כל הקושי אל תכניסי לך דברים נוספים לראש. יש לך את כל הסיבות להרגיש מבולבלת,כואבת,כועסת, השד יודע מה בתוך כל זה תשימי לב לפלא שגודל בתוכך תתרכזי בזה . אני מבינה שיש משפחה , אחות תומכת זה לא מעט זה חשוב. כולן פה עברו ועוברות קשיים אבל מה זה מול הלחיים החמות של בוקר, חיוך ראשון, חיבוק, מילמול, מילה. הממיסים כל קושי ונותנים כוח להמשיך חזקי ואימצי אל תשברי ים של
 
למעלה