אמא לילדה בת 14

  • פותח הנושא d14
  • פורסם בתאריך

vered4

New member
וצריך לקחת בחשבון מצב ../images/Emo187.gif

לפעמים יש זעקות שהן ההד של עצמן.
 

מאיה ב

New member
אם תפרטי יותר מה גרם לך לאשפז

אותה אולי אוכל לעזור. אני מניחה שלא עשית את זה על דעת עצמך אלא בעצת פסיכיאטרים. לפעמים נקלעים למצבים נפשיים כ"כ קשים שבהחלט צריך עזרה מבחוץ אינטנסיבית, וסביבה טיפולית תומכת כדי לצאת ממשברים. ולכל אלה ש"ירדו" על אותה אם: למה? האם אי פעם הייתם במצב דומה? ולאותה האם, שכחתי את שמך, בקשר לשלוותה, את יכולה לשלוח לי במייל אם את רוצה שמות של אנשים שמטפלים בה, אני מכירה בשלוותה מספר אנשי מקצוע ואוכל להגיד לך מה דעתי עליהם. (אני לא מומחית גדולה אבל יש לי ידע).
 

איזבלל

New member
איפה את d14 יש לי פיתרון לבעיה../images/Emo147.gif

שלך, תחזרי אני מחכה לך
 
למעלה