אמא חדשה../images/Emo95.gif
בוקר טוב. אני חדשה בפורום וחדשה במקצוע ההורות לפני שלושה חושים נולדה לי תינוקת מתוקה . החלום על משפחה נורמטיבית נגוז בעיקר משום שאבי הילדה תפס מרחק וכרגע אנו בקשר די קורקטי. לפעמים יש תחושה של לבד ... ולכן אני בחיפוש אחר הביחד... שיהיה לכולנו יום טוב
בוקר טוב. אני חדשה בפורום וחדשה במקצוע ההורות לפני שלושה חושים נולדה לי תינוקת מתוקה . החלום על משפחה נורמטיבית נגוז בעיקר משום שאבי הילדה תפס מרחק וכרגע אנו בקשר די קורקטי. לפעמים יש תחושה של לבד ... ולכן אני בחיפוש אחר הביחד... שיהיה לכולנו יום טוב