אמא חדשה

anat1108

New member
אמא חדשה../images/Emo95.gif

בוקר טוב. אני חדשה בפורום וחדשה במקצוע ההורות לפני שלושה חושים נולדה לי תינוקת מתוקה . החלום על משפחה נורמטיבית נגוז בעיקר משום שאבי הילדה תפס מרחק וכרגע אנו בקשר די קורקטי. לפעמים יש תחושה של לבד ... ולכן אני בחיפוש אחר הביחד... שיהיה לכולנו יום טוב
 
ראשית, המון מזל והרבה טוב

לפי השעה- אני רואה שאת סובלת מחוסר שינה, אז בטח לא קל. אני יכולה להגיד לך את מה שאמרו לי בזמנו (לא שזה עזר..) שיהיה יותר קל ככל שהם גדלים - לפחות פיזית
 

anat1108

New member
מחשבות

הי פרח| בתי נולדה לפני שלושה חודשים . ובמשך כל הזמן הזה וגם במהלך רובו של ההריון, אביה ואני הפכנו מזוג והחברים הכי טובים לכמעט זרים . תהליך מאד מעייף , מרגיז ומכעיס. מדי פעם אני נתקפת געגועים לתקופה שבה היחסים שלנו נראו אחרת . אבל כשאני משחזרת את הריבים שלנו בזמן ההריון אני חוזרת למציאות . חשוב לי שיהיה ביננו קשר טוב וזורם למען הילדה וברור לי שיחד עם זאת עלי להציב גבולות שכן אני מקווה בעתיד הלא רחוק לבנות לעצמי ולבתי מסגרת משפחתית ולהכיר אנשים חדשים... האם יש דרך לשלב בין הדברים ?
 

ליאור30

New member
אהלן ענת, לא כל כך הבנתי ממה

שכתבת אם את נשואה או לא והאם יש מצב שתחזרו להיות ביחד. גם אני נפרדתי מבעלי כשהייתי בחודש שמיני אבל כבר אז ידעתי שאני מתגרשת ויהי מה. עברתי תקופה ממש לא קלה והתגרשתי שנה אחרי שהילד שלי נולד למרות שלא גרנו ביחד כבר מאז היותי בחודש שמיני. למרות כל מה שהמנוול עשה לי החלטתי כשהילד נולד שמגיע לו אבא ושאני לא ישים את מה שאני מרגישה כלפי ה-X על הילד וזה באמת ככה. אני מאוד מעודדת מערכת יחסים ביניהם למרות שהילד שלי לא כל כך אוהב ללכת איתו ויש עם זה קצת בעיות. זה ישמע אולי כמו קלישאה אבל הזמן הוא התרופה הכי טובה. להכיר אנשים חדשים זה תמיד תמיד טוב. אני בעד וזה גם מה שאני עושה. לבנות מסגרת משפחתית לך ולביתך-את והיא כבר משפחה. תראי, קשה להסתדר לבד אחרי שרגילים למסגרת זוגית אבל לא בלתי אפשרי. אני גיליתי על עצמי המון דברים מאז שאני לבד ואת יודעת מה- היום אני אומרת תודה לאל שאני לבד ולא איתו כי אם הייתי נשארת איתו החיים שלי היו יותר קשים מכל הבחינות. אני מסתדרת לבד טוב מאוד. חשוב שתתפסי את עצמך כאישה עצמאית וחזקה ולא כקרבן של הנסיבות.
 
אמנם המסר לענת..

אבל גם אני שואבת ממנו קצת כוח. אמנם הסיפור שלי קצת שונה - אך התוצאה זהה - אני לבד עם ילדה בת שנתיים! לפעמים אין לי חשק לקום בבוקר לעוד יום קשה ולפעמים אני נשברת (במיוחד כשאני רואה כמה קשה לה) וקצת קשה לי לראות איך "יהיה בסדר". אז לקרוא דברים כאלה קצת מרגיע..
 

m i c h a l i

New member
ללמוד לצמוח מן המשברים

לא להישבר אלא להתחזק מכל מה שקורה לנו למירב, נשמח אם תשתפי אותנו בקשיים וגם ברגעים הטובים כדי שנוכל לשאוב כוח גם מן הדברים הלא טובים בחיים
 

m i c h a l i

New member
לליאור ../images/Emo24.gif

אני כל כך נרגשת מהתגובה שלך... מהמילים שיצאו מליבך... כמה כוח ועוצמה כמה אופטימיות לראות תמיד את הדברים הטובים שאנו מקבלים כתוצאה מההחלטות שלנו. יופי של מנטרה יקירתי
 
למעלה