אמא'לה מה הולך פה?

למנהלים../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif ../images/Emo124.gif ../images/Emo2.gif

איפה המנהלים
חייבים לעשות בפורום הזה סדר
אנשים, תנצל"שו את שאלותיכם בבקשה
 
../images/Emo45.gif

המנהלים לא עושים כאן כלום. מאז שהם נכנסו לניהול הפורום הם בקושי רשמו הודעות, ולא נראה לי שהם בכלל נכנסים לכאן!
 
../images/Emo12.gif

אז אם ככה,איפה האחראים של "תפוז"
הפורום הזה ממש מתנהל באי סדר מוחלט
אסור שזה ימשיך ככה
אחרת לא נוכל להנות מהפורום
 
צודקת

גם אני חושב שהמצב לא יכול להימשך ככה, רק בגלל זה אני גם לא כותב פה כמעט בפורום. תראי מה רשמתי בפורום תפוז משוב לפני יותר מחודש. כמובן שלמרות שתפוז הבטיחו לפרסם את הפורום זה לא קרה...
 
למעלה