אם...

אם...

אם הייתם יכולים לנסוע מפה לחודש שלם לארה"ב עם חברים טובים שלכם, אבל שזה יעלה לכם המון המון המון המון כסף, שההורים מוכנים לתת אבל ממש לא נראים מרוצים מזה, או לנסוע לפחות זמן לארה"ב(לא יותר משבועיים) בהרבה פחות כסף ולגור אצל חברה או עם אבא במוטלים ולפספס משלחת שהיא פעם בחיים, אבל להישאר פחות מרוששים בשביל דברים אחרים שמחכים "בהמתנה" כבר הרבה זמן, מה הייתם בוחרים? ואם הייתם בוחרים את האפשרות השנייה, מתי הייתם מודיעים לחברי המשלחת, לפני הגיבוש או אחרי הגיבוש (טיול של יומיים)? (ואתם יודעים מי יחליף אתכם במשלחת ולא אמורה להיות לא בעייה חברתית או משהו כזה שהוא יצטרך את הגיבוש..)
 

Breaking Wave

New member
יש פה הרבה תלוי..ואם..

תלוי מזה דברים אחרים שמחכים בהמתנה..דברים שלך או של ההורים? בכל מקרה אם זה דברים אחרים שמחכים לך בהמתנה אז את צריכה לשבת עם עצמך ולחשוב אם הדברים האלה יותר חשובים לך ממשלחת של פעם בחיים, אם לא..אז אני חושבת שהם יכולים להמשיך לחכות בהמתנה עוד כמה זמן.. אם זה דברים של ההורים..אז את צריכה לחשוב עד כמה את מוכנה להקריב מעצמך בשבילם.. תחשבי גם על המשלחת ועל הנסיעה הקצרה..אם את טסה לארה"ב בשביל להיות בארה"ב(לראות חברים\להנות\וואטאבר) ופחות בקטע של המשלחת, אז את יכולה לקחת את הנסיעה הקצרה יותר.. אבל אם המשלחת חשובה לך, ואת נוסעת בגלל המשלחת וכל מה שבא איתה, אז אני לא חושבת שיש מקום לוותר... כסף בא כסף הולך..! אם ההורים מוכנים לתת אז הם ישרדו גם בלי הסכום הזה! -ואני הייתי מודיעה לפני הגיבוש א. כמו שאני הייתי רוצה גיבוש לפני משלחת, גם הוא רוצה.. ב. זה סתם מיותר, רוב הסיכויים שאת סתם תהני בטיול עם החברים.. ואח"כ עוד יותר תתבאסי שאת לא נוסעת ויהיה לך יותר קשה.. ג. אין ג'!!! סתם, היה אבל שכחתי...
 
למעלה