אלמונית חתולית
New member
אם...
אם הייתם יכולים לנסוע מפה לחודש שלם לארה"ב עם חברים טובים שלכם, אבל שזה יעלה לכם המון המון המון המון כסף, שההורים מוכנים לתת אבל ממש לא נראים מרוצים מזה, או לנסוע לפחות זמן לארה"ב(לא יותר משבועיים) בהרבה פחות כסף ולגור אצל חברה או עם אבא במוטלים ולפספס משלחת שהיא פעם בחיים, אבל להישאר פחות מרוששים בשביל דברים אחרים שמחכים "בהמתנה" כבר הרבה זמן, מה הייתם בוחרים? ואם הייתם בוחרים את האפשרות השנייה, מתי הייתם מודיעים לחברי המשלחת, לפני הגיבוש או אחרי הגיבוש (טיול של יומיים)? (ואתם יודעים מי יחליף אתכם במשלחת ולא אמורה להיות לא בעייה חברתית או משהו כזה שהוא יצטרך את הגיבוש..)
אם הייתם יכולים לנסוע מפה לחודש שלם לארה"ב עם חברים טובים שלכם, אבל שזה יעלה לכם המון המון המון המון כסף, שההורים מוכנים לתת אבל ממש לא נראים מרוצים מזה, או לנסוע לפחות זמן לארה"ב(לא יותר משבועיים) בהרבה פחות כסף ולגור אצל חברה או עם אבא במוטלים ולפספס משלחת שהיא פעם בחיים, אבל להישאר פחות מרוששים בשביל דברים אחרים שמחכים "בהמתנה" כבר הרבה זמן, מה הייתם בוחרים? ואם הייתם בוחרים את האפשרות השנייה, מתי הייתם מודיעים לחברי המשלחת, לפני הגיבוש או אחרי הגיבוש (טיול של יומיים)? (ואתם יודעים מי יחליף אתכם במשלחת ולא אמורה להיות לא בעייה חברתית או משהו כזה שהוא יצטרך את הגיבוש..)