אם תענו, אולי תגשימו את החלום שלי

אלתית14

New member
אם תענו, אולי תגשימו את החלום שלי

אני מעצבת לפעמים בגדים להנאתי.. והייתי רוצה להתחיל עם זה רציני, כי החלום שלי זה להיות מעצבת בגדים ולהגיע בסופו של דבר לערוץ 20. אני יודעת שזה חלום שדורש השקעה עצומה אבל הייתי רוצה שתפנו אותי למקומות שיתיחסו אלי. כבר שלחתי לאיזשהו חברה ישראלית לעיצוב בגדים את הדוגמות שלי (אני יכולה לצרף אם תרצו) אך הם לא החזירו לי אימייל חזרה, וכתבתי אפילו את הטלפון שלי! אני ממש רוצה להתחיל עם זה רציני, ואני יודעת שזה יהיה קשה... לילוש.
 

עוגייה

New member
לילוש...

יש בתי ספר לעיצוב אופנה... אבל אני מניחה שהם לבוגרי תיכון אז.... יש בתי ספר תיכון עם מגמות לעיצוב אופנה. אין לי מושג על בתי ספר כאלו באילת אבל אני יכולה לחפש בשבילך אם את רוצה.. האמת? שגם אני חשבתי ללמוד עיצוב אופנה כי אני מאוד אוהבת את זה ופעם גם הייתי מעצבת(אה שכחתי להגיד לך יש לי "גופות" של נשים בשלושה מצבים, אבל אני צריכה לסרוק אותם, וזה יהיה רק בשבוע הבא)בגדים אבל אז אמא של ילדה אחת שלומדת את זה אמרה לי שזה נורא נחמד אבל זה לא מוביל לכלום(זה גם לא ממש רציני) וגם הרבה אמרו לי שזה מקצוע שנורא דורש "מרפקים".. אני מציעה לך להתחיל לעצב עכשיו כתחביב וכשתסיימי צבא ללמוד את זה במכללה. אבל איך שאת רוצה... מקווה שעזרתי- אני.
 

אלתית14

New member
אין באילת וכנסי שניה

אני לא מתכוונת לעבור לצפון! אני לא אוכל לחיות בצפון... (מרכז, אותו דבר). ותסרקי לי ! כןןןןןן בקשהההההההה ותשלחי לי למייל [email protected] ולמה לא מוביל לכלום? מה עם המעצבות בערוץ 20? זה לא הוביל אותם? ומה הכוונה מרפקים?
 

עוגייה

New member
שמעי...

אם את רוצה להצליח בזה את צריכה להשקיע וזה כולל גם מעבר ל"צפון"... "מרפקים" זה אומר כאילו לדעת לדחוף אנשים עם המרפקים שלך, לדעת להגיע לאן שאת רוצה ושלא יהיה לך אכפת שאת פוגעת באנשים תוך כדי זה. המעצבות של ערוץ האופנה, או המעצבים, זה בדר"כ מעצבים מאוד מפורסמים...כדי להתפרסם את צריכה שהיצירות שלך יהיו מאוד מיוחדות ומקוריות(והאמת?גם לא חייבות להיות יפות...). יש עשרות מעצבות אופנה שמעצבות את אותם בגדים, אבל יש מעצבי אופנה יחידים שמצליחים לעצב דברים מקוריים וחדשניים(אבל ביננו, אף אחד לא הולך עם זה...). טוב, אני מקווה שעזרתי, תשמיכי לשאול אם את צריכה עזרה, אני.
 

אלתית14

New member
לעבור לצפון? אוף.. אבל אולי כשאני

יהיה יותר גדולה אני יעבור, כי עכשיו אני בכיתה ט´ (דההה) אני? לפגוע באנשים? אני יכולה אבל לפעמים יש לי מזה רגשי אשמה וזה יכול לשבת לי על המצפון שנים! אולי אני יצליח.. אם אני באמת יקח את זה ברצינות וירצה מאוד מאוד מאוד ללכת בעקבות המטרה שלי אז אני חושבת שאני יצליח. בכל מקרה תודה רבה. לילוש
 
אולי ..

את צריכה להאמין בעצמך...להגיד שאת יכולה להצליח ולא לוותר על חלום רק בגלל דבר כזה שולי(אולי לאכלכך) . ממה שאני למדתי (לחברה שלי יש בדיוק אותו חלום והיא לומדת תפירה ומעצבת בתור תחביב). כדי באמת להיות בערוץ 20 את חייייייייבת קשרים ... את צריכה להיות מקומבנת מכל הצדדים.... ואם את לא....זה יהיה קצת הרבה יותר קשה אבל גם יכול להצליח מקווה שעזרתי:) חלומות יכולים להתגשם....
שלך...מיכל\:)
 

אלתית14

New member
אני לא יודעת אם זה נקרא קשרים:

(קצת שכחתי לחזור אחורה בדפים ורק עכשיו אני עונה) לידיד שלי יש חבר שהוא מכיר את כל המפורסמים. זה נקרא? אני לא מדברת עם חבר של ידיד שלי או משהו... אבל תמיד אפשר להכיר...
 

אלתית14

New member
אני לא יודעת אם זה נקרא קשרים

(שכחתי מהשאלה שלי, ורק עכשיו נזכרתי בה) לידיד שלי יש חבר שהוא מכיר את כל המפורסמים, והולך להרבה טקסים כאלה, של אוסקרים וכל זה... זה נקרא? נ.ב. אני לא מדברת עם חבר של ידיד שלי, אבל תמיד אפשר להכיר. וכן, אם חשבתם, ידיד שלי גדול ממני בהרבה שנים.
 
למעלה