אם תבוא במבט מסעיר שמים ללטף לילי נטול הכוכבים אם תישא אהבתי על כפיים להביא לך מנחת תשוקתי. אם שפתייך ירוו שפתיי השוקקות בריפרוף לוטף חובק תחושות, אם תפגוש אותי בין המילים שלך אני לעולמים .
כשמחלחל לתוכי געגוע וחושיי מופקרים תנשוף אלי הדיי אהבה מעל משוכות מרחקיך . , ואם תבוא- להוטה אנשק שפתיך אנסוק תשוקתך לעילא אתיר בך את כל כולי לטבוע בים תאוותיך שעודם גועשים בגופי לכאורה שמים שירך מקסים, דוז פואה, אהבתי
אם תאמר לי עייפת נע ונד ליהיות לתהות על אם הדרך לחפש אהבות אבודות. אם תאמר לי כי רצית לנגב לפרחים את הדמעות לחבק בעדנה את השמש לאורו של ירח לרקוד. אם תאמר לי אהבת תסלול לי שביל אל ליבך אחבוק אותך לנצח עד כלות נשמתך. אהבתי מאוד את שירך טאקי
מזוג לתוך ספלון הלב ערגה למכביר מקסם מילים ערבב חזק בסערת חושים גע לטף עד שאתבשם רוגשת מניחוח יופיך בחיוך ענוג כמו ריח קפה מהביל. באמ'שלי שתיתי השבת מלאן קפה