אם תבוא

שמים1

New member
אם תבוא ../images/Emo79.gif

אם תבוא במבט מסעיר שמים ללטף לילי נטול הכוכבים אם תישא אהבתי על כפיים להביא לך מנחת תשוקתי. אם שפתייך ירוו שפתיי השוקקות בריפרוף לוטף חובק תחושות, אם תפגוש אותי בין המילים שלך אני לעולמים .
 

tvrui10

New member
עם פנים שכאלה יש ספק בכלל ???

בטח שאבוא.. ראס בןענו אבוא על קביים אבוא.. אבוא,אבוא תרגעי !!
 

paloma blanca

New member
../images/Emo6.gifחחח.. אתה גנוב !!

מקסים שמיים כמו תמיד כתיבתך נוגעת
 

שמים1

New member
אז יאללה בוא אלי ../images/Emo79.gif../images/Emo3.gif

בוא אלי הערב לאחר השקיעה הדלק בעיני אלפי זריחות בוא אלי הצת בי תשוקה שתבער אליך באש שלהבות בוא אלי אהובי אצבעותיך ינגנו בי מנגינות קסומות ליבי ישיר אלייך באש מתפרצת בוא אלי אהוב עיניי עורגות אלייך אפשיט אותך בידיים כלות אוהב אותך עד כלות הנשימה.. אייבב אליך בתשוקה.....
 

paloma blanca

New member
../images/Emo6.gif

לא נראה לי או שהוא מתאושש מאד מהר כי הוא כבר מינה אותי לסדר בניכם מי ראשונה ?
 

טאKילה

New member
ואם תבוא...../images/Emo79.gif

כשמחלחל לתוכי געגוע וחושיי מופקרים תנשוף אלי הדיי אהבה מעל משוכות מרחקיך . , ואם תבוא- להוטה אנשק שפתיך אנסוק תשוקתך לעילא אתיר בך את כל כולי לטבוע בים תאוותיך שעודם גועשים בגופי לכאורה שמים שירך מקסים, דוז פואה, אהבתי
 

שמים1

New member
אם תאמר ../images/Emo79.gif

אם תאמר לי עייפת נע ונד ליהיות לתהות על אם הדרך לחפש אהבות אבודות. אם תאמר לי כי רצית לנגב לפרחים את הדמעות לחבק בעדנה את השמש לאורו של ירח לרקוד. אם תאמר לי אהבת תסלול לי שביל אל ליבך אחבוק אותך לנצח עד כלות נשמתך. אהבתי מאוד את שירך טאקי
 

tvrui10

New member
שמיים ,טאקי..לא לריב ,אבוא

רק תחליטו מי ראשון.. אני חשוב ששמים היתה ראשונה.. אבל באמת שאין בעייה.. כתובתו מדוייקות יש למסור ליונה צחורה היא אחראית מטעם ההנהלה על הסדר.
 

טאKילה

New member
ווקשה מתכון..../images/Emo192.gif

מזוג לתוך ספלון הלב ערגה למכביר מקסם מילים ערבב חזק בסערת חושים גע לטף עד שאתבשם רוגשת מניחוח יופיך בחיוך ענוג כמו ריח קפה מהביל. באמ'שלי שתיתי השבת מלאן קפה
נראה לי ששמים אכלה משו טוב..
 

שמים1

New member
../images/Emo23.gif הנההההה

יו אני מתביישת ... אבל השבת היה ניחוח של אהבה
מיוחד באוויר ואני שלחתי את הילדים לחפש מפתחות אצל השכנים
ואת השאר אני לא מגלה
 
למעלה