אם שותים

א י ל ה

New member
אם שותים

לא מדברים. אחרת לא יהיו לכם חברים. <רק כאלה עם מטריות, ועם חברים עם מטריות, מי צריך אויבים?>
 

באלי7

New member
אם שוטים

זה טלה נובלה....מערוץ אחר.? נ.ז שנינו יחד מיטריה 1 זה בעמידה?
 
למעלה