אם להגיד את האמת כולה..אני מתביישת.

אני לא מגדירה את עצמי כפטריוטית וגם לא ציונית

במיוחד אבל בהחלט כיהודיה. יש במדינה הזו כל כך הרבה שחיתות וזה מקומם כי היא כל כך קטנה. כל אחד מכיר פה את כל אחד והכל בנוי על פרוטקציות ולא על מי שבאמת טוב ומגיע לו {וזה לא ככה בכל העולם...}. אני לא בטוחה שאחרי הצבא אני שאשר לגור בארץ כי יש לי אזרחות זרה אבל אני הולכת לשרת במודיעין שזה לא כזה שירות קל מבחינת היציאות ולתרום למדינה כמה שאני רק יכולה כי מדינת ישראל יש רק אחת ומגיע לכל אלה שכן רוצים להמשיך לחיות פה שמדינת ישראל תמשיך ליתקיים ושיחיו פה בביטחון.
 

ertert15

New member
מנהלים רואים מה שקורה.....מתקפת טרולים עצומה

כל 5 שעות טרול/ת חדש על אותו נושא ואותו קטע ואנשים כמו didigirl17 ודומיה פשוט נהים מתוססכלים,מעוצבניםומרוגזים מאותם טרולים מאוננים. העיקר שאנשים ימשיכו להיות יפי נפש ולצעוק חופש הביטוי זה כבר חופש הטימטום והבערות. הפורום הזה נהפך סובטרט מציוין לגידול וטיפוח טרולים(או שמה שאני חושב אותו טרול שמנפעיל רשת עניפה של כינוים),הגיע הזמן שתתחילו להפעיל יד קשה ולהתחיל לחסום פה משתמשים על ימין ושמואל לתקופה מסוימת עד שהענינים יחזרו לפרופורציות! כי אם לא זה יהיה כל שעה טרול/ה חדשה ואולי בתקווה עד שיגמר החופש הגדול הטרולים האלו יחזרו לשבת בכיתות ולשמוע מורות.
 

didigirl17

New member
למנהלים כנראה שזה לא אכפת..

אם היה אכפת להם מזמן היו חוסמים ת'טיפשה הקטנה הזאת וחבריה לטיפשות.. ואת מתגייסת באוקטובר? מתי? אני ב21 לאוקטובר:)
 
למנהלים כנראה שזה לא אכפת? ../images/Emo6.gif

חמודה, אנלא יודעת מי את ומתי הגעת לכאן, אבל תעשי בדיקה קטנה לפני שאת פולטת שטויות לגבי המנהלים פה.
 
יש עם זה שתי בעיות

הראשונה היא שחלק מהאנשים הכותבים בפורום נגד הטרולים הללו יצטרכו להחסם גם כן שכן הם אינם מצייתים לחוקי הפורומים בתפוז (הקללות למיניהן בעיקר) הבעיה השנייה היא העובדה שלא משנה כמה פעמים יחסמו אותם הטרולים האלו חוזרים. המדורגת ראשונה הזו כבר הייתה פה בפורום, וככה סיוון וככה הרבה אחרים - מדובר באותם טיעונים ובאותו סגנון כתיבה בדיוק. אם לא חוסמים אותם הם חוזרים באותו כינוי, אם חוסמים אותם הם חוזרים בכינויים אחרים, ככה שאפקטיבי זה לא יכול להיות. בשורה התחתונה, חברי הפורום שכותבים פה באופן יחסית קבוע צריכים להתעלם מהשטויות האלו, באמת, כי לא מדובר על דיעה מוצקה של מישהו - דיעה מלומדת כזו שאפשר להתמודד איתה אלא בנסיון לעורר ויכוחים ובעיות בפורום ובעיקר להראות למי יש יותר גדול. אם נתעלם, זה יפסק, אבל אם כל אחד יגיב לשרשורים האלו (מעצבנים ככל שיהיו) זה רק יתן לטרולים האלו לגיטימציה לחזור לפורום.
 

ertert15

New member
אז מה הכי טוב להשאר חסרי אונים מול התופעה

הזאת? אני חושב שיש להבדיל בין טרוליסטים מחוררי ריב,לבין משתמשים רגילים שנופלים בפח שלהם ומאבדים כל רסן ומגיבים בצורה פוגענית ומגעילה ,ולמען האמת אני תומך בהם ובצורת התבטאותם,שנובעת מחוסר האונות הזאת לא נותרה להם בררה. אם זאת אם באפשרות תפוז לחסום זמנית ליום-יומים משתמשים שהגיבו בזעם כנגד הטרולים אולי זה יהיה "עונש הולם"(אני בכלל לא היתי מעניש),ולחסום את הטרולים. יתרה מכך אולי כדי שהמנהלים ינעצו עד לגמר החופש הגדול הודעות לכל באי הפורום לא להגיב לטרולים ולאנשים רגילים שמחפשים ריב וויכוחים.... ולמנהלים אינני כועס עליכם או משהו בסגנון! אינני מצפה שתנטרו את הפורום במשמרות אחרי כל טרול או גורם מזיק אחר או שתעשו שמניות באוויר,אני רק חושב שאם קצת תתחילו לעורר מודעות ולנקוט יד קשה זה אולי יתחיל לשפר את המצב החמור.
 
אי אפשר לעשות איפה ואיפה

אדם המאמין בטיעוניו יכול לשכנע אדם אחר ולהתנגד נמרצות לדיעה של אדם אחר גם בלי לרדת לשפה מלוכלכת וגזענית (וכן ההודעות הללו נוטפות גזענות), טיעון החוסר אונים הוא סתם הצטדקות - אפשר לשמור על שפה נקייה וחסרת טיעונים גזעניים ועדיין להוכיח את הנקודה. מה שרבים ממשתמשי הפורום לא מבין הוא שלא מדובר על ילדה בת 14 או ילד בן 16 או כל דבר אחר מדובר בחבר'ה קצת יותר מבוגרים, עם קצת יותר מדי זמן פנוי על הידיים אולי אפילו סטודנטים שמנסים לעשות סוג של מחקר בלי להתאמץ, שגוררים את חברי הפורום לעצבים. וכמו שכבר אמרתי, חסימה של טרול רק תביא את אותו משתמש לפתוח ניק חדש ולהופיע תחתיו שוב. יש בעמוד הראשי תגובות של שתי בחורות שהיא אותה אחת, אותו סגנון כתיבה ואותם טיעונים אלו רק שניים מהכינויים שצצים פה פעם בכמה זמן כדי לחרחר ריב. אם יפסיקו להגיב הטרולים לא ישיגו את מבוקשם ויעלמו, וחברי הפורום יוכלו לשמור על הבריאות הנפשית שלהם.
 

didigirl17

New member
שיהיה להם בכיף..מחקרים שטויות..

אולי זה בכלל אנשים שמאוד רצו להתגייס לצבא ולא גייסו אותם..ובגלל זה הם מוציאים את התסכולים שלהם עלינו.. אי אפשר לדעת.. והבת 14 הזאת בהחלט לא נשמעת לי כמו בת 14...בהחלט מחשיד.. זהו אני יותר לא מתייחסת לטרולים האלה.. בהחלט בזבוז זמן ואנרגיה מיותרת:)
 

ertert15

New member
נכון שזה יהיה משחקי חתול ועכבר...

אבל בסופו של דבר זה יתחיל להתמעט. לגבי התגובות,קשה לי להאמין שישראלים שידועים כאימפולסיבים ואמוצינלים לא יכלו שלא להגיב לטרולים :). עובדה שבפורומים אחרים ברחבי האינטרנט ברגע שמפעילים יד קשה נגד טרולים הפורום נהיה "נקי" יותר מהם. ואכן לצערנו אין פתרון קסם כנגד טרולים...:\ אולי אפשר לנתר את הIP שלהם ולשלוח תלונות לספקית האינטרנט שלהם.
 
ולהתלונן על מה?

על כתיבת דיעה בפורום? הדיעה שלהם וההתנהלות שלהם - מעצבנת שלא תהיה היא עדיין חוקית. וכמו שכבר אמרתי, אם נחסום פעם אחת, הם יחזרו בכינוי אחר. מי שכותב פעם ראשונה בפורום או מגיע לפה בטעות סביר להניח שלא יוכל להתאפק. אבל מרביתם של כותבי השרשור הם חברים מספיק זמן בפורום וראו לא מעט פעמים שרשורים כאלו (אפילו אם רוב מה שהם ראו היו בשבוע האחרון), אני מניחה שאם הם יסכימו לעבודה שלהגיב לטרולים כאלו זה מיותר, ההודעות הללו ישקעו חסרות תגובות (או בעלות תגובות מעטות) ויעלמו, שיטה זו בעיני יעילה יותר מהתגובות שיש כיום, או מחסימה שתוביל לפתיחה של ניק חדש.
 

EmGee

New member
לדעתי אפשר לחסום IP

אבל זה לא ברמה שלכם, ואני לא בטוח שתפוז יסכימו להפסיד לקוח...
 
ברמה של מי?

אני לא מנהלת כאן בפורום
מעבר לכך, עד כמה שידוע לי, תפוז לא יכולים לבצע חסימה כזו (ויש כמה דוגמאות מהעבר, אבל זה כבר לא לפורום)
 
בקשה מהמנהלים (לא למחוק או לחסום)

אני מבין שאי אפשר למחוק או לחסום, אבל יש מלא שרשורים באותו נושא באותו עמוד, אפשר לשרשר אותם אחד לשני כדי שזה יהיה בטופיק אחד?
 

Mr NV

New member
../images/Emo178.gif

אלוהים איזה רמה של דיונים יש פה. גועל נפש.
 
לכולם

תופעת ההשתמטות היא תופעה חמורה. אני בז לפותחת השרשור לא פחות מכל אחד מכם. מה שכן, זה לא מצדיק את הגזענות המגעילה שלכם כלפי העדה הרוסית. צר לי מאד, שאני נכנס לפורום הזה, כדי לדבר על ענייני וערכי צבא הגנה לישראל, ורואה כל כך הרבה קללות (המעידות על אפס סובלנות ועל אפס תרבות דיון) וכל כך הרבה הערות גזעניות, ללא טיפול מצד המנהלים. אז כן, אולי שירתתם בצה"ל, אבל הפגנת הגזענות הדוחה הזאת עושה אתכם ללא פחות גרועים ממנה. איך אין לכם בושה לדבר על מוסר ובאותו המשפט להגיד דברים כל כך מגעילים? מדוע המנהלים לא חוסמים את המשתמשים האלה, שההודעות שלהן מנוגדות לתקנון הפורום ויכולות לפגוע בהרבה מאד אנשים?
 

deep0blue

New member
אף אחד לא פגע בעדה הרוסית

ממש לא נכון מה שאתה אומר. לא ראיתי פה תגובות שנועדו לפגוע באנשים ממוצא רוסי או תגובות מכליליות. היא אמרה שהיא רוצה לעבור לרוסיה וששם יותר טוב, ובסה"כ אנשים הביעו דעה מנוגדת וטענו שרוסיה היא לא מקום טוב בלשון המעטה (מה שגם נכון...). אין לזה שום קשר לעדה או למוצא. היא קיבלה גידופים רק על החוצפה שלה ולא על משהו אחר.
 
למעלה