אם להגיד את האמת כולה..אני מתביישת.

בדיוק כך אומרים באירגוני הטרטר

זה בדיוק מה שאומרים לפלשטינים שלא רוצים להתגייס לחמאס. אומרים שאחרים מתו ומי שלא מתגייס - מבזה את מותם. אז במה אתם שונים?
 

meetAmeet

New member
"גם השטן יכול לצטט מהתנ"ך"

אם אני לא טועה ראיתי את זה בחתימה גם של מישהו פה. העובדה שגם בחמאס אומרים משהו בנוסח הזה לא עושה את הטענה לפחות נכונה במקרה הזה. עם כל הכבוד, אפילו את יכולה למצוא כמה הבדלים בין צה"ל לחמאס... ואני לא הולך להכנס איתך להשוואה אם זה מה שאת מחפשת.
 
בחתימה שלי...והפירוש של זה לטעמי הוא

שיש רוצחים סדרתיים למשל שהם האנשים הכי אדוקים מבחינה דתית והכי מושחתים אבל למרות שאני לא דתיה אני בן אדם שמאמין ביסודות של היהדות ובראשם- המוסר.
 
כמה הבדלים בין צה"ל לחמאס

1 בצה"ל לפעמים שותים אלכוהול. 2 בחמאס אין פז"ם 3 בצה"ל יש יותר דרוזים 4 בחמאס לא שונאים את כל מי שלא יהודי
 

didigirl17

New member
אנשים תעשו טובה ואל תגיבו

לתגובה הטיפשית שלה.. תודה מראש:)
 

aureliano1

New member
אכן אכן

עוד כמה הבדלים: 1 בחמאס לפעמים מוציאים להורג משפחות שלמות כי הן "לא תומכות באיסלאם" 2 פז"ם יש בכל מקום - ובצה"ל זה דווקא הכי בקטנה כי הדבר הכי גרוע שיקרה לך זה שאת תשתפי יותר כלים במטבח 3 בצה"ל יש יותר דרוזים... נו, מה רע בזה? 4 "בחמאס לא שונאים את כל מי שלא יהודי"? זאת אומרת שיהודים הם כן מושא לשנאה? תסבירי את עצמך
 

samn

New member
תגידי לי..

היית חיילת בחמאס שאת יודעת את כל זה? או שקראת בויקיפדיה? את עושה לעצמך בושות.. תביני, מה שאת *חושבת* שאת יודעת (או מה שהחבר הפלשתיני שלך חירטט לך) שווה ערך לנייר שאת מנגבת איתו את התחת. אם נראה לך שמוסלמים לא שותים אלכוהול כי זה מה שלמדת ב"עולם הערבים והאיסלאם", תאמיני לי שאת טועה, כי אין חכם כבעל הניסיון, ובתור אחד שטחן מספיק מחסומים וצ'קפוסטים וסיורים בשירות שלו אני יכול להגיד לך שהחברים הפלשתינים שלך שותים וודקה בלי בושה. את יכולה להיות בטוחה שגם בחמאס. ואם נראה לך שאין פז"ם בחמאס את עוד יותר טועה, חוצמזה שביטלו אצלנו את התנאי פז"ם, ככה שזה לא משנה. ומה לעזאזל הקשר שיש בצה"ל יותר דרוזים? הדרוזים, בניגוד אלייך, אמנם עם דת אחרת, אבל אם תלמדי עליהם קצת תדעי שהם נאמנים למדינה שהם חיים בה, מתוך כבוד. ומאחר שהם חיים בישראל הם משרתים בצה"ל מתוך נאמנות, לא כפויי טובה כמוך. ועוד טעות של ילדה בת 6, "בחמאס לא שונאים את כל מי שלא יהודי" בולשיט, יש לי המון חברים רק מהמחלקה שהם לא יהודים, את מזיינת בשכל ואת לא מבינה כלום מהחיים שלך. בחמאס גם מוציאים להורג את כל מי שרק נחשד בבגידה לפת"ח. אז? החמאס לא מהסס לירות באזרחים פלשתינים. זה החמאס שלך, אז לכי ותחיי איתם.
 

samn

New member
תגובה אחרונה..

קודם כל אני מופתע מעצמי שידעתי שאת בת 14 ושאת מזדיינת עם ערבים בלי לשים לב בכלל לשרשור למטה שבו את כותבת את זה, כלומר ניחשתי את זה רק מהסגנון שלך. שנית, את לא מבינה במין או ביחסים בינו לבינה כלום, אפילו השדיים שלך רק מתחילים לצמוח, ואני יכול להיות הגורו שלך אם תרצי. וסתם עובדה, יש לי חברה כבר שנתיים וחצי.. אז לכי למצוא חיים.
 

aureliano1

New member
בקצרה

אני כותב זאת בהנחה שיש סיכוי שאת מי שאת כותבת שאת ולא טרול -את טוענת שאין לך שום קשר עם הארץ ועם האנשים שחיים בה, שכולנו מטומטמים וכל מי שמתגייס הוא חסר "תודעה עצמית" והגיון בסיסי. נהדר - קראנו, הבנו. מה עוד את רוצה? בשביל מה את ממשיכה לכתוב פה? את לא הולכת לשכנע פה אף אחד עם האימרות הבנאליות שלך - את רק מעוררת וויכוחים טיפשיים. אז בבקשה ממך - צאי מהפורום הזה - לא כי אני מגרש אותך חלילה - אלא כי פשוט אין לך שום דבר לחפש כאן חוץ מריב ומדון.
 

didigirl17

New member
היא כותבת את כל זה בכוונה כדי שאנשים

יתעצבנו.. פשוט לקחת אותה באיזי היא ילדה קטנה ומסכנה... שכנראה הגיעה כטעות לעולם.. ולא לדאוג..הכל יחזור אליה..דיבור מסריח שכזה.. המדינה הזאת היא כלום בשבילך? שהיא תהיה כלום בשבילך.. את לא רוצה להתגייס? אל תתגייסי! אבל בחיים,בחיים אל תפלטי ברצף שטויות... זה יתנקם בך..
 

פנינה 21

New member
עכשיו עיצבנת אותי-מנהלי הפורום מתבקשים לחסום

את הכותבת! אך את משווה??!ארגון טרור לצבא שמטרתו להגן??!
 
להגן? הצחתם אותי ../images/Emo13.gif

את יודעת כמה פלשטינים נהרגו בגלל מה שאתם קוראים "להגן"? תתביישו לכם!
 

vikush666

New member
מסכימה

איך מישהו יכול ללכת ללמוד, לנסוע לחו"ל או לעשות טיול בידיעה שזה על חשבונם של אלו שנמצאים עכשיו בשטחים ומגנים עלינו. אני תמיד אומרת שאני הולכת לצבא רק כי אני חייבת. אבל אני לא מרגישה שאני חייבת בגלל שיש חוק. אני מרגישה שאני חייבת בגלל אחריות שאני חשה למדינה. לא צריך להיות יותר מדי פטריוט בשביל להבין את זה. מי שלא הולך לצבא - לא יודע מה הוא מרגיש. רק בצבא מכירים חברים לכל החיים, ושום דבר לא משתווה לתחושת הגאווה כשלובשים את המדים בצבע זית (או בצבעים אחרים של חיל הים וחיל האוויר). צריך לגנות כל אלו שלא משרתים ויקוש
 
למעלה