אם כבר במתימטיקה עסקינן

shlomogarbi

New member
מתמתטיקה האלוהות החדשה ../images/Emo188.gif

איפה ניתן למצוא תוכנת לפאלם שתעזור לי בלימודי המתמטיקה, הכוונה למחשבון גרפי לפאלם שיודע לעבוד עם פונקציות טריגונומטריות ולאנים למיניהם ויכול להציג אותם גרפית עם חישובי שטחים?(טוב אולי הבקשה מוגזמת,גם חצי מזה יתקבל בברכה...:) לפני מספר חודשים ענו לי אך אני לא מוצא את התשובה עקב אפשרויות חיפוש מצומצמות, אז אם יש גישה לחיפוש יותר מתקדם לאחד מאמרכלי הפורום התשובה היא אי שם בתוככי הדיסק... תודה שלמה!!
 

boazin

New member
אם כבר במתימטיקה עסקינן

בהמשך לשאלתו של שלמה, אם כבר מישהו יודע על תוכנות למתימטיקה - ושימו לב זה אתגר קשה: אני מחפש תוכנה שתבצע מתימטיקה שעושה המחשבון המפורסם של TI ואני מתכוון ל: פתרון משוואות לא לינאריות, קירובים לאינטגרלים, התמרת DFT (למי שיודע מה זה) וכו' אין סיבה שלא יהיה כזה דבר (TI זה בעצם מחשב כף יד מנוון) אבל לא מצאתי תודה מראש למי שמוצא
 

Yonic106

New member
בנוסף ל-powerone

יש מחשבון חינמי בשם EasyCalc, אני לא יודע אם הוא מספק את כל היכולות של powerone, אבל אני יודע שהוא נותן גרפים, ושהוא חינם. אפשר להשיג אותו כאן. בנוסף, באתר הזה, ישנו emulator למחשבונים של HP, כך שאתה מריץ את התוכנה האמיתית של המחשבונים המקצועיים של HP (מקבילים לTI), שווה לנסות (עובד רק על Clie בנתיים, בקרוב יעבוד על OS5).
 
למעלה