אם הספר יוצא ב21.6 אז...

ברקודית

New member
אם הספר יוצא ב21.6 אז...

אני והארי נולדנו באותו יום!!!!! כי בדרך כלל הספר מתחיל ביומולדת שלו.. ואנשים יקראו אותו לראשונה ב21.6 דיייייי זה שולטטטטטט!!!!!!!!!!!
 

Dracos girl

New member
אהה... לא... ../images/Emo25.gif

אם זה נכתב בציניות אז לא הבנתי... וזה ידוע שהארי נולד ב-31 ליולי...
 

YaLdoNet 4 EveR

New member
o_O זה נהיה גרוע מרגע לדודליייי

תעני לי על שאלה פיצית: האם כל ספרי הארי פוטר יצאו בשלושים ואחת ביולי?! גאד יו´ר ווירד.
 
בבקשה!!! שרשרי!

מה זה לשרשר? לכתוב תגובה להודעה קיימת, במקום לפתוח חדשה אם קיימת כבר הודעה בנושא דומה בפורום- הוסיפי לה תגובה במקום לכתוב הודעה חדשה
 

Bohemian kid

New member
../images/Emo6.gif את מטומטמת../images/Emo70.gif וסליחה על הקללות

את פשוט מטומטת - זה אחד הדברים הכי מפגרים ששמעתי בחיי
 

Bohemian kid

New member
אז אל תמחקו ../images/Emo12.gif ../images/Emo8.gif רק הבעתי

את דעתי על רמת המשכל שלה...
 
פעם הבאה- צנזר!

אל תשכח שגם ללשכה יש דעות, וללשכה יש פה, וואחאד פה |לשכה מעוצבנת| עכשיו בקש סליחה יפה ממנה ונשכח מכל הענין ומגסות הרוח שלך.
 
למעלה