אם הספר יוצא ב21.6 אז... אני והארי נולדנו באותו יום!!!!! כי בדרך כלל הספר מתחיל ביומולדת שלו.. ואנשים יקראו אותו לראשונה ב21.6 דיייייי זה שולטטטטטט!!!!!!!!!!!