אם בספורט עסקינן...
אז אני רוצה לאחל מזל טוב לקבוצת נעוריי.... =====מ=כ=ב=י===י=ב=נ=ה==== על העלייה לליגה ארצית.. יאללה סינדרלה.. ואתם עוד תשמעו מאיתנו.. אגב אני גם אוהד בית``ר....אמנם השנה לא הכי גאה אבל עדיין נשאר צהוב וישאר צהוב!! ביי... איטלקי23S ברגע של זיכרונות מלפני כמה שנים כשיבנה הייתה אימפריה בליגה לאומית.
אז אני רוצה לאחל מזל טוב לקבוצת נעוריי.... =====מ=כ=ב=י===י=ב=נ=ה==== על העלייה לליגה ארצית.. יאללה סינדרלה.. ואתם עוד תשמעו מאיתנו.. אגב אני גם אוהד בית``ר....אמנם השנה לא הכי גאה אבל עדיין נשאר צהוב וישאר צהוב!! ביי... איטלקי23S ברגע של זיכרונות מלפני כמה שנים כשיבנה הייתה אימפריה בליגה לאומית.