אם בספורט עסקינן...

אם בספורט עסקינן...

אז אני רוצה לאחל מזל טוב לקבוצת נעוריי.... =====מ=כ=ב=י===י=ב=נ=ה==== על העלייה לליגה ארצית.. יאללה סינדרלה.. ואתם עוד תשמעו מאיתנו.. אגב אני גם אוהד בית``ר....אמנם השנה לא הכי גאה אבל עדיין נשאר צהוב וישאר צהוב!! ביי... איטלקי23S ברגע של זיכרונות מלפני כמה שנים כשיבנה הייתה אימפריה בליגה לאומית.
 
למעלה